Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vara Kassa Groen - BN'ers die zes weken geen vlees eten.

<< < (4/5) > >>

Monica:

--- Citaat van: Slog@ñ op 11 februari 2013, 14:42:48 ---Enige informatieve waarde heeft dat programma trouwens ook niet geloof ik. Een soort aapjes-kijken kijken die theatraal gedwangvoederd worden, dat is het. Tamelijk waardeloos. Ruim waard volkomen genegeerd te worden.

--- Einde van citaat ---

Dat kun je niet beoordelen a.d.h.v. die paar plukjes die je kijkt. Voor de rest vind ik het wel informatief, maar die bn'ers die 6 weken geen vlees eten, daar had ik meer van verwacht. Ik mis daarbij iemand die ze begeleid en ze laat kennismaken met een heerlijke vegetarische keuken en ze niet laat aanmodderen. Het wordt nu heel negatief neergezet, terwijl het juist zo positief zou kunnen zijn met de juiste tips. De enige positieve uitschieter vind ik Lutz Jacobi. Die bekijkt het van een zonnige kant.

Lady d'Arb@ñville:

--- Citaat van: Monica op 11 februari 2013, 23:43:52 ---
--- Citaat van: Slog@ñ op 11 februari 2013, 14:42:48 ---Enige informatieve waarde heeft dat programma trouwens ook niet geloof ik. Een soort aapjes-kijken kijken die theatraal gedwangvoederd worden, dat is het. Tamelijk waardeloos. Ruim waard volkomen genegeerd te worden.

--- Einde van citaat ---
Dat kun je niet beoordelen a.d.h.v. die paar plukjes die je kijkt.

--- Einde van citaat ---

Als die plukjes me verhinderen verder te kijken, dan weet ik genoeg hoor.
Het informatieve zal dan uit een ander deel van het programma moeten komen. Maar dan moet je inderdaad niet weggezapt hebben.

chantalv80:

--- Citaat van: Monica op 11 februari 2013, 23:43:52 ---

--- Einde van citaat ---

Dat kun je niet beoordelen a.d.h.v. die paar plukjes die je kijkt. Voor de rest vind ik het wel informatief, maar die bn'ers die 6 weken geen vlees eten, daar had ik meer van verwacht. Ik mis daarbij iemand die ze begeleid en ze laat kennismaken met een heerlijke vegetarische keuken en ze niet laat aanmodderen. Het wordt nu heel negatief neergezet, terwijl het juist zo positief zou kunnen zijn met de juiste tips. De enige positieve uitschieter vind ik Lutz Jacobi. Die bekijkt het van een zonnige kant.

--- Einde van citaat ---

Dat is een reden dat ik afgehaakt ben na 1 aflevering :P  Ik vond het moeilijk om positieven kanten te vinden.. :-[

Monica:
Ja het is echt om te huilen dat item met de BN'ers. Ik was nog zo positief gestemd in mijn beginpost, maar toen had ik nog geen idee dat ze er zo moeilijk over zouden doen. Annemarie van Gaal is iedere week weer in een ander restaurant en vindt het dan jammer dat ze niet iets met vlees kan kiezen.  >:( Maarten van der Weijden is bij zijn werkgever Unilever om over een vegetarische rookworst te praten die er nog lang niet komt, maar ondertussen wordt er reclame gemaakt voor de gewone rookworsten.  :P

Weer is Lutz Jacobi de enige positieve noot in het geheel.

Waar blijft de begeleiding, kooktips, behandeling van vegetarische alternatieven en lekkere vegetarische recepten?

Miranda:
Ze zouden verplicht hier eens langs moeten komen voor wat inspiratie!

Ik vind het nu niet bepaald reclame voor vegetarisme. Het lijkt nu net alsof wij allemaal heel zielig zijn, vies eten moeten eten en heel veel moeten missen. Jammer en een gemiste kans.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie