Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Afvallen met 21 dagen vegan!
Sam:
Zijn de recepten lekker? Heb je succesrecepten uit het boek die je voor vrienden zou maken?
Jack Frost:
Ik vond de informatie interessanter dan de recepten die er in staat. Dus ik heb niet echt de recepten in het boek gevolgd. Je kan gewoon eten wat je wilt als je er maar aan houdt; geen dierlijke producten, vet vermijden, producten met een hoog GI waarde vermeiden en niet meer dan 25 gram nootjes op een dag. En bewegen mag en ze geven aan dat dit natuurlijk gezond is maar is niet verplicht bij dit programma.
Sam:
Je laat het boek zo niet echt aantrekkelijk klinken :) Ik ben altijd erg geinteresseerd in lekker eten, dus als je de recepten in het boek niet echt een aanrader vindt, hoe zorg jij dat je lekker eet, en waar haal je de lekkere recepten dan vandaan die je ook voor anderen op tafel kunt zetten? Ik kook 5 keer per week vegan, maar let niet op GI waarden of vet, wel op lekker. Ben dus wel benieuwd naar succesrecepten die dat allemaal combineren, want ik heb wel vrienden die op koolhydraten en vet letten.
Elske89:
Heb dat boek ook gelezen inderdaad! Vond 't wel interessant. Zo zijn er veel meer die deze mening hebben en zijn er veel meer boeken over te vinden.
Het heeft mij iig wel ervan overtuigd dat dierlijke producten, dus ook melk en kaas, niet gezond zijn. Al word dat altijd wel zo voorgedaan..
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie