Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Afvallen met 21 dagen vegan!

<< < (2/3) > >>

Sam:
Ik ben ook niet zo van het afvallen in zo weinig dagen, maar ben wel benieuwd hoe de recepten bevallen? De helft van de 21 dagen zitten er inmiddels op, dus je moet al wel wat ervaringen hebben?

Jack Frost:
Lekker positief allemaal op 1 na dan :). Je moet ook eigenlijk wel het boek lezen. Waarin ook staat dat je vet moet vermeiden en producten met een hoge GI waarde. Als je de link aan klikt en klikt op meer informatie kan je dit ook lezen. Ik heb dit boek gekocht in vega life in Amsterdam en heb van de verkoopster gehoord dat er meerdere enthousiast over zijn. Wie deze winkel kent weet ook dat ze daar gewoon eerlijk zijn en geen onzin verkopen.

Daarbij is het ook wetenschappelijk aangetoond dat obesitas minder voorkomt bij vegetariërs en veganisten.

Ik voel mijn er in ieder geval heel goed bij. Alleen die 21 dagen zijn nu al meer dan 2 maanden haha :) !!

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: Jack Frost op 08 september 2013, 16:16:22 ---
Daarbij is het ook wetenschappelijk aangetoond dat obesitas minder voorkomt bij vegetariërs en veganisten.

--- Einde van citaat ---

Dat heeft meer met andere factoren te maken dan met het vermijden van vlees, vis en zuivel.

Maar fijn dat je je er heel goed bij voelt!

Joske:
En ben je dan ook afgevallen?

Jack Frost:
Ik ben 23 kilo afgevallen maar eerst als vegetariër de laatste kilo's stond ik stil en daar door kocht ik dit boek. Er staat stap voor stap in vertelt waarom dierlijke eiwitten ongezond is voor mensen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie