Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
De Afval-Draad
haantje:
Vriendje stelde ook al voor om af en toe een sigaret te roken ;)
Muppet:
Ik heb al 2 dagen niet gesnoept ;D
en het is gelukt vandaag om om half 4 een stuk peperkoek te nemen en om 6uur pas te gaan koken en er niks meer tussendoor te nemen buiten thee! heb 2uur gesport (bodycombat) was 2uur vandaag ipv 1! was kapot maar wil me dan niet laten kennen en halverwege stoppen. en heb een soort van doel.. heb 22ste met iemand afgesproken die wel leuk is :) dus iets lekkerder(+strakker) in mn vel zitten komt dan goed uit,beter voor mn zelfvertrouwen.. komende week vakantie, dus ga eens goed gebuik maken van mn sportschool abbonement + zonnebank :angel:
Djooiss:
Succes met jullie afvalpogingen dames.
Ik herken dat trouwens wel Muppet, als ik vroeg eet, krijg ik 's avonds ook meer trek om te snacken. Dus misschien is het wel een goed idee om wat later avondeten te nuttigen.
haantje:
Hoe gaat het bij jullie met de dicipline?
Ik heb een klein beetje gezondigd door dropjes èn chocola te eten. Maar niet zo heel veel gelukkig.
Straks maar weer een poos trappen op de hometrainer.
lieve lijn:
Gisteren was mijn 6-wekelijkse maandag dat gezond eten eigenlijk geen echte optie is. Dus op station Utrecht een patatje en samosa's gegeten als avond eten :( Dat voelt zo slecht dat ik t snoepen wel uit mijn kop laat. Vandaag trouwens ook nog met de bus gegaan :bloos: omdat het heel erg glad was vanmorgen :-\
Straks maar een uurtje wii-en dan voel ik me vast weer beter.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie