Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
De Afval-Draad
Muppet:
Ik heb gisteren 2stroopwafels op MAAR heb vriendin verboden sjips op tafel te zetten.. Ben vanavond heel braaf naar een nieuwe groepsles geweest op de sportschool maar die vond ik niet zo leuk (sh'bam) dus ga denk mr nr body combat en zumba.. Heb ineens vrijdag een date.. Vandaag niet gesnoepert!
Wombat:
Op die manier vliegen de kilo's er natuurlijk wel af. En mooi strak dat je wordt. Zorg alleen dat je niet te veel spierpijn krijgt.
Muppet:
Morgen weer opnieuw beginnen met niet snoepen.. :( gister zak sjips op, vandaag was mama jarig.. Koekjes iig weggegooid die zaten onder kaarsvet/bluspoeder combi door fik..
Heb mega hoofdpijn, of door stank door rooklucht nog of maandelijks probleem weet ik niet.. Ben net een krenten muffin :S
Zaterdag moeten "krenten" iig weg zijn voor date 2 :)
LelleL:
Lief&zoon eten alles dat zoet en slecht voor je is, dus heb het nieuw aangepakt thuis. Ze halen alleen die smerige troep in huis die ik niet lust. Dus nu hebben wij rare kokoskoekjes en koekjes met van dat vieze vele gifitg gekleurde glazuur en naturel chips in huis. Op die manier kunnen zij snacken en hoef ik er maar naar te kijken om alle eetlust kwijt te zijn. :cheer: :cheer: :cheer:
Eindelijk een goeie oplossing!
Hizikigrrrl:
Heel slim!
Zo had ik voor gasten vaak die digestive-koekjes in huis. Lekker, maar ik kan er tenminste van af blijven.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie