Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
De Afval-Draad
lieve lijn:
Ik voel me op 1000 manieren *** dus ben maar even gestopt met proberen niet te snoepen enz. wordt hem toch niet. Gisteren wel meer dan een uur gefietst. En ga op mijn werk de zit-bal weer opeisen dat voelt als niks doen maar is wel goed voor mijn buikspieren.
Muppet:
1 speculaasje he.. Niet een hele doos
haantje:
Het waren er twee, de andere zijn in de monden van mijn collega en de kinderen verdwenen.
Sander:
--- Citaat van: lieve lijn op 18 januari 2011, 23:05:02 ---Ik voel me op 1000 manieren *** dus ben maar even gestopt met proberen niet te snoepen enz. wordt hem toch niet.
--- Einde van citaat ---
Dit wil je vast niet horen, maar als je af wilt vallen en op gewicht wilt blijven dan moet je gewoon helemaal stoppen met snoepen. En extra bewegen na een partijtje zondigen heeft weinig tot geen zin, tenzij je echt elke extra calorie ook daadwerkelijk weer verbruikt en dat gebeurt dus vrijwel nooit (tenzij je bereid bent om minstens 3 uur per dag als een dolle te sporten).
Food intake has a larger impact on weight loss than exercise, according to a new study in the International Journal of Obesity. A review of school-based interventions found that weight loss could be achieved by diet changes alone, while exercise without diet changes was not effective. Researchers explain it is difficult to “out-exercise” dietary intake. For example, a one-hour bicycle ride burns 240 calories and, in comparison, one small order of French fries—which are consumed in much less than an hour—contains nearly the same number of calories.
Katz DL. Unfattening our children: forks over feet. Int J Obes. 2011 ;35:33-37.
lieve lijn:
grappige is dat als ik bekijk wat ik deze week gesnoept heb zonder er op te letten, helemaal niet veel is: een paar dropjes en een vegancupcake. Gaat super goed als ik niet te hard denk dat ik moet lijnen!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie