Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

De Afval-Draad

<< < (2/166) > >>

Joske:
 :dansen: Goed bezig, Haantje  ;)

lieve lijn:
Ik doe ook mee! Morgen beging ik weer vol goede moed!

Doordeweeks geen frisdrank en snoepdingentjes meer, en minimaal 3x in de week een half uur flink bewegen (zal ws veel wii-en worden en) en 1 x in de week weer gaan hardlopen. Daarnaast ook weer braaf fietsen naar t station en terug, de gladheid is over dus daardoor hoef ik me niet meer tegen te laten houden. En op mijn werk geen bureaustoel meer maar zo'n bal. Beter voor de houding en je gebruikt je buikspieren om rechtop te kunnen blijven zitten.

Streefdoel is ondertussen meer dan 10 kg dus niet echt korte termijn haalbaar.. Maar vooral wat vet kwijt op bepaalde plaatsen zou me erg blij maken!

haantje:
Fijn dat je meelijnt, Lijntje (What's in a name  ;) )
Ik heb gister alleen drie maaltijden gegeten, maar man wat was dàt moeilijk  :-\
Vooral de chocola bij de koffie na het eten was heel moeilijk te weerstaan, maar het is gelukt. Omdat het weekend is, mocht ik van mezelf wel alocohol: anderhalve borrel gehad (en een groot glas water erbij).

B@ñ@ñenschuimpje:

--- Citaat van: haantje op 09 januari 2011, 11:02:10 ---Fijn dat je meelijnt, Lijntje (What's in a name  ;) )

--- Einde van citaat ---

Zolang ze maar niet meesnuift.

Poek:

--- Citaat van: @ñt@ñ@ñarivo op 09 januari 2011, 11:15:27 ---Zolang ze maar niet meesnuift.

--- Einde van citaat ---

Het is wel een manier om af te vallen...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie