Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

De Afval-Draad

<< < (158/166) > >>

Hizikigrrrl:
Sterkte met de laatste loodjes!

jol:

--- Citaat van: fem fatale op 14 december 2016, 10:36:41 ---Zoals het er nu naar uitziet is over uiterlijk 7 weken de baby eruit. Dat moet gaan helpen.

--- Einde van citaat ---
Fijn om het een beetje te kunnen overzien. Sterkte met de laatste loodjes!

fem fatale:
Ik heb me vanochtend gewogen en ben maar 7 kilo lichter dan toen ik zwanger werd. Dat valt me nog alleszins mee, al verklaart het wel waarom ik een vakjesbuik heb nu (maar hij is wel nog een beetje slap, heel vreemd).

Maar mijn eetlust keert nu een beetje terug, dus ik hoop er snel een paar kilo bij te hebben, want dat is wat beter voor mijn conditie.

Eelco:
In het afgelopen jaar zijn er toch een paar kilootjes bijgekomen - iets te vaak op zakenreis, met hotelontbijt, lunch en restaurantdiner, te weinig gelegenheid om te zwemmen in de zomer. Na de eerste week in Nijmegen zit de broek al een stuk losser. De combinatie van twee keer per dag zo'n zes kilometer fietsen (eigenlijk een afstandje van niets, een goed kwartier flink trappen, wel met vals plat) en elke avond in het huis klussen is blijkbaar erg goed voor de lijn. Nog even zo doorgaan en die paar kilo's zijn er automatisch af  :D.

LL de Ling:
Het overlijden van mijn moeder vorig jaar was een klap. In de maanden erna kon ik naast werken (geeft structuur) bijna niks meer en lag ik meestal op de bank. En zo langzaam kwamen de kilo's Kummerspeck er ook bij. Ik hoefde er niks voor te doen :). Sporten deed ik wel, maar op halve kracht; soms moest ik even langs de kant gaan zitten.

Door veel geduld en rusten kwam er heel langzaam weer een kentering. Ik wandel veel, kan weer beter sporten en er is weer 2 kilo af. Ik zou best nog 1 of 2 kilo willen missen, maar het is ook wel goed zo. Want mijn gezondheid is goed.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie