Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
De Afval-Draad
Eelco:
Fijn dat je er langzaam weer bovenop krabbelt, Ellen!
Windigo:
Ik was 10 kg kwijt in augustus, en nu zit ik alweer sinds 20 augustus aan de prednison wegens een ziekenhuisopname en heb ik ze allemaal weer terug :-\
Hopelijk ben ik er over een maand vanaf en kan ik weer beginnen..
neleH:
Als ik LL en Windigo lees, knijp ik mijn handjes dicht met 'gewoon een paar kilo willen afvallen omdat ik teveel gegeten heb'.
Fijn dat het beter met je gaat LL en sterkte en voorspoed Windigo.
Windigo:
--- Citaat van: neleH op 14 november 2017, 09:26:42 ---Als ik LL en Windigo lees, knijp ik mijn handjes dicht met 'gewoon een paar kilo willen afvallen omdat ik teveel gegeten heb'.
Fijn dat het beter met je gaat LL en sterkte en voorspoed Windigo.
--- Einde van citaat ---
Ach, dit spul houdt me wel in leven dus wat dat betreft is het echt het offer waard ;)
Liever dik dan dood.
neleH:
Vanochtend gaf de weegschaal 79,2kg aan. Ik zag gisteren een vriendin die ik een tijdje niet gezien had en toen ik zei 'dat ik eigenlijk wel wat zwaarder was geworden' zei ze: "ja dat dacht ik wel te zien toen je aan kwam lopen" (ik hou van eerlijke mensen :))
Anyway, ik moet nu echt iets verzinnen om 5-10kg af te gaan vallen. En da's moeilijk!
Wie heeft echt goede tips? Ik overweeg een dietiste maar misschien heeft iemand een gouden tip? Weekmenu's? Sportschema's?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie