Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Hardlopen

<< < (6/117) > >>

lieve lijn:
Ik heb ook geen afhaak excuus meer.. als Muppetje de 10 km gaat doen, ga ik aan de 4 mijl.. **** bedenk nu dat ik echt aan de slag moet morgen want al hele tijd niet gelopen...

Wombat:
Ik ben gisteren weer begonnen. Tis wel weer wennen. Eens kijken hoe lang ik het vol houd om dat minimaal een keer per week te doen.

Wombat:

--- Citaat van: Wombat op 01 april 2011, 17:41:07 ---Morgen start de inschrijving voor de Dam tot Damloop. Ik moet weer eens gaan trainen, dan wordt mijn conditie tenminste weer goed, en kan ik dit jaar wel meedoen.

--- Einde van citaat ---
Ik heb me ingeschreven. Ben benieuwd of het gaat lukken om genoeg te trainen.

Muppet:
Ik moet en zal die 10 finishen! Al moet ik m kruipen! We gaan lopen voor Pink Ribbon :) Net voorgenomen om 3x pw het hardloopschema te volgen en de andere 4x een rondje om de wijk te rennen.. (Nog 7weken de tijd,moet lukken dan die 10km) Zie alleen op tegen de hitte die er meestal is als 10km gelopen wordt. Vorig jaar was het 33 graden. Paar keer sauna doen denk, kan maar gewend zijn aan de hitten  :angel:

Eelco:
Voorlopig geen 7km-rondjes meer, maar regelmatiger kortere rondjes, samen met de hond, Bastiaan. Meneer blijkt het geweldig te vinden met me mee te rennen, aan een hondenjogginggordel. Vandaag de vuurdoop: eerst ontspannen lopend tot aan het Ehrlicherpark, vervolgens zo'n 2.5 kilometer rennen langs de volkstuintjes. Daarna even uitpuffen in het overloopbekken, knuffelen, snuffelen en zo. Om daarna nog eens een sprintje te trekken op de Langelinienwall. Een stuk leuker dan in je eentje te rennen!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie