Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Hardlopen
Wombat:
Watje. ;D
lieve lijn:
Dat kan best, maar net herstellende van een holteontsteking waag ik t echt niet ;)
Eelco:
Vanmiddag weer een rondje gerend met Bastiaan aan de hondenjogginggordel. In het begin een beetje onwennig, maar toen wist hij wat van hem werd verwacht. Brede grijns op zijn gezicht en 100% geconcentreerd. Na 20 minuten rennen uitgebreid knuffelen in het Überlaufbecken, langzaam lopen (ik) en snuffelen (hij), gevolgd door baden en drinken bij de Wasserwerke. En dan een eindsprint over de Langenlinienwall naar huis.
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: Eelco op 15 mei 2011, 01:47:33 ---Vanmiddag weer een rondje gerend met Bastiaan aan de hondenjogginggordel. In het begin een beetje onwennig, maar toen wist hij wat van hem werd verwacht. Brede grijns op zijn gezicht en 100% geconcentreerd. Na 20 minuten rennen uitgebreid knuffelen in het Überlaufbecken, langzaam lopen (ik) en snuffelen (hij), gevolgd door baden en drinken bij de Wasserwerke. En dan een eindsprint over de Langenlinienwall naar huis.
--- Einde van citaat ---
Ik neem aan dat het baden en drinken van Bastiaans kant kwam?;)
Leuk dat het zo goed gaat! Gaat hij ook mee aan de fiets? Daar zijn we nu mee bezig met Lola.
eno2:
Ik ben eens op twee en een half maand tijd (tien weken) van 93 kilo op 79 afgevallen door een combinatie van veganisme en duurlopen (drie keer per week totaal 40km)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie