Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Hardlopen

<< < (112/117) > >>

M.:

--- Citaat van: LL de Ling op 08 oktober 2018, 08:50:19 ---Gisteren Singelloop: 10 k; 1.04.26.

Niet zo heel tevreden, want het kwam echt uit mijn tenen en ik ben ook wel eens sneller geweest.

Te hard van start gegaan waarschijnlijk en best warm.

--- Einde van citaat ---

Ja soms heb je van die dagen dat het echt niet wil, frustrerend is dat hè? Maar goed, je hebt hem maar wel mooi uitgelopen :)

--- Citaat van: Wombat op 15 oktober 2018, 10:15:21 ---Vanmorgen een klein stukje. Rustig aan omdat ik behoorlijk stijf was, maar ik moest maar weer eens beginnen. De zevenheuvelenloop by night komt er weer aan. Ik voelde wel dat er nog veel moet gebeuren, maar ik heb gelukkig nog even.

--- Einde van citaat ---

Succes! Die zevenheuvelenloop lijkt me ook wel leuk, misschien dat ik die volgend jaar eens probeer.

Ik heb nu sinds de DtD niet meer gelopen. Er zit iets een beetje scheef in mijn rug, waarschijnlijk was dat al voor de DtD ook al het geval, maar die 16 km lopen hebben het niet beter gemaakt. Ik mag op zich wel weer rustig aan beginnen maar ik had het enorm druk met andere dingen en zag er ook een beetje tegenop. Volgende week toch maar echt weer aan de slag.
Ik heb gisteren wel (voor het eerst) meegedaan met Bootcamp. Ik heb nu geen spierpijn in mijn handen, voeten en hoofd (probeer het positief te benaderen  :P).

Wombat:

--- Citaat van: M. op 18 oktober 2018, 11:12:26 ---Succes!
--- Einde van citaat ---

Dank je.

--- Citaat van: M. op 18 oktober 2018, 11:12:26 ---Ik heb gisteren wel (voor het eerst) meegedaan met Bootcamp. Ik heb nu geen spierpijn in mijn handen, voeten en hoofd (probeer het positief te benaderen  :P).

--- Einde van citaat ---

Dat is nog eens een positieve manier van benaderen.

Ik ben een keer naar bootcamp geweest, maar ik hou niet zo van in de modder liggen. Matjes gebruiken vond de instructeur flauwekul, dat is immers geen bootcamp. De dagen daarna voel je inderdaad wel dat je wat gedaan hebt.
En de spierpijn is de tweede dag het ergst... Sterkte. Of ga vandaag nog een hersteltraining doen, gewoon een kwartiertje rustig rennen, dan ben je eerder van je spierpijn af.

M.:
Bah, ik ging vandaag weer even een stukje hardlopen op aanraden van de fysiotherapeut, maar na 2 km ging mijn knie pijn doen en nu heb ik er nog steeds last van met traplopen en fietsen :(

Wombat:
Vervelend. Ik hoop dat het gauw weer over gaat.

Wombat:
Zo. Dat zit er weer op. Ik had al spierpijn, maar nu ben ik heel stijf. Maar ik heb net sneller dan 10 km per uur gelopen, dus ik ben redelijk tevreden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie