Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Hardlopen
Eelco:
Goed hoor, LL en Wombat!
Eelco:
Bij dit mooie weer had ik ineens zin om een rondje hard te lopen. Dat had ik sinds de verhuizing al niet meer gedaan, goed anderhalf jaar dus. Rustig begonnen met vijf kilometer langs het Maas-Waalkanaal, met vier trappen (Neerbosschebrug, Graafsebrug, beide op en af) in ietsje minder dan 25 minuten. Daarna als vanouds mijn oefeningen weer gedaan (die ik sowieso elke 2-3 dagen doe, maar na het lopen, met warme spieren, zijn ze extra intensief). Lekker, ga ik weer vaker doen!
bambi:
--- Citaat van: Eelco op 17 februari 2019, 16:26:26 ---Bij dit mooie weer had ik ineens zin om een rondje hard te lopen. Dat had ik sinds de verhuizing al niet meer gedaan, goed anderhalf jaar dus. Rustig begonnen met vijf kilometer langs het Maas-Waalkanaal, met vier trappen (Neerbosschebrug, Graafsebrug, beide op en af) in ietsje minder dan 25 minuten. Daarna als vanouds mijn oefeningen weer gedaan (die ik sowieso elke 2-3 dagen doe, maar na het lopen, met warme spieren, zijn ze extra intensief). Lekker, ga ik weer vaker doen!
--- Einde van citaat ---
Wow, daar moet ik 3x per week voor trainen! :o
Eelco:
--- Citaat van: bambi op 17 februari 2019, 20:20:34 ---
--- Citaat van: Eelco op 17 februari 2019, 16:26:26 ---Bij dit mooie weer had ik ineens zin om een rondje hard te lopen. Dat had ik sinds de verhuizing al niet meer gedaan, goed anderhalf jaar dus. Rustig begonnen met vijf kilometer langs het Maas-Waalkanaal, met vier trappen (Neerbosschebrug, Graafsebrug, beide op en af) in ietsje minder dan 25 minuten. Daarna als vanouds mijn oefeningen weer gedaan (die ik sowieso elke 2-3 dagen doe, maar na het lopen, met warme spieren, zijn ze extra intensief). Lekker, ga ik weer vaker doen!
--- Einde van citaat ---
Wow, daar moet ik 3x per week voor trainen! :o
--- Einde van citaat ---
Tja. Een basisconditie heb ik sowieso door dagelijks naar mijn werk te fietsen en hardlopen heeft mijn lichaam altijd al goed aangekund (maar niet verder dan 7-8 kilometer, daarna beginnen mijn knieƫn te protesteren, ook na gewenning/training). Een half uurtje rennen vind ik eigenlijk ook wel mooi genoeg, precies genoeg om mijn lichaam een kleine opdonder te geven :).
Aiko:
Met een goede basisconditie kom je al snel een eind. Ook bij het fietsen. Ik heb gisteren bij mijn eerste lange fietstocht van het jaar meteen 110 kilometer gefietst. Vandaag er 102 achteraan gedaan. Dacht dat de tweede keer zonder een rustdag ertussen wel moeizaam zou gaan. Dat viel gelukkig mee.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie