Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Hardlopen
Eelco:
--- Citaat van: Eelco op 18 maart 2020, 17:32:42 ---
--- Citaat van: Eelco op 17 februari 2019, 16:26:26 ---Bij dit mooie weer had ik ineens zin om een rondje hard te lopen. Dat had ik sinds de verhuizing al niet meer gedaan, goed anderhalf jaar dus. Rustig begonnen met vijf kilometer langs het Maas-Waalkanaal, met vier trappen (Neerbosschebrug, Graafsebrug, beide op en af) in ietsje minder dan 25 minuten. Daarna als vanouds mijn oefeningen weer gedaan (die ik sowieso elke 2-3 dagen doe, maar na het lopen, met warme spieren, zijn ze extra intensief). Lekker, ga ik weer vaker doen!
--- Einde van citaat ---
Afgelopen jaar is het er niet meer van gekomen, maar nu ik voorlopig niet naar de universiteit hoef te fietsen, begon het weer te kriebelen. En nog steeds loop ik dit rondje van zo'n vijf kilometer in iets minder dan 25 minuten. Op het eind zelfs nog een sprintje getrokken :D.
--- Einde van citaat ---
En vandaag weer dat rondje gejogd, inclusief sprintje. Ook Kristof heeft de kriebels gekregen, en heeft in 20 minuten 2.8 kilometer gejogd, en dat terwijl dit de allereerste keer was sinds ik hem ken. Een mooie prestatie dus.
Selly:
Wat fijn Eelco!
Eelco:
En vandaag alweer, alle twee :).
Wombat:
Lekker bezig!
Ik probeer het ook, maar ik ben al een hele tijd herstellende van een blessure en het wil niet zo vlotten. Voor de blessure haalde ik met redelijk gemak 10 km/u, nu kost 9 al veel moeite, en dat niet alleen vanwege gebrekkige conditie. En verder dan drie kilometer heb ik nog niet aangedurfd. Met dit mooie weer en weinig andere mogelijkheden heb ik er wel veel zin in.
Maar het komt goed.
bambi:
Hardlopen mag nog! 😀
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie