Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De katten- en poezendraad

<< < (22/192) > >>

Poek:

--- Citaat van: @rno op 10 augustus 2011, 07:51:02 ---Weet iemand een kattenfluisteraar?

--- Einde van citaat ---

Ik weet niet of je serieus bent, maar afgezien van kattengedragdeskundigen, zijn er ook mensen die claimen dat ze de gedachten van katten kunnen horen. Je stuurt een foto op, stelt er desgewenst een vraag bij, en je krijgt dan (wel tegen betaling) te horen wat je kat denkt.

Ik heb het een keer gedaan voor mijn beide katten. Het resultaat was plausibel en daarom niet verbazingwekkend.

(indien iemand interesse heeft kan ik zoeken of ik het nog ergens heb)

@rno:

--- Citaat van: Poek op 10 augustus 2011, 12:03:02 ---
--- Citaat van: @rno op 10 augustus 2011, 07:51:02 ---Weet iemand een kattenfluisteraar?

--- Einde van citaat ---

Ik weet niet of je serieus bent, maar afgezien van kattengedragdeskundigen, zijn er ook mensen die claimen dat ze de gedachten van katten kunnen horen. Je stuurt een foto op, stelt er desgewenst een vraag bij, en je krijgt dan (wel tegen betaling) te horen wat je kat denkt.

Ik heb het een keer gedaan voor mijn beide katten. Het resultaat was plausibel en daarom niet verbazingwekkend.

(indien iemand interesse heeft kan ik zoeken of ik het nog ergens heb)

--- Einde van citaat ---

Het was niet serieus. Ik heb catchatters genoeg in de familie. En zelf kan ik er ook wat van.

Maartje!:
een vriend van me heeft overwogen zijn kat uit te rusten met een klein cameraatje, net als die andere kat die allemaal leuke buurtfilmpjes onder auto's maakte een paar jaar geleden. Maar hij bedacht zich, er zijn makkelijkere manieren om je eigen dekbed te filmen...

Poek:

--- Citaat van: Maartje! op 10 augustus 2011, 14:10:42 ---een vriend van me heeft overwogen zijn kat uit te rusten met een klein cameraatje,

--- Einde van citaat ---

Toevallig nu in de aanbieding bij Zooplus: 96.79 euro. Maar liever zou ik mijn eigen bed 's nachts filmen, zoals hier. Ben benieuwd of mijn katten ook op me kruipen als ik slaap en hoelang ze het volhouden...

@rno:

--- Citaat van: Poek op 10 augustus 2011, 14:45:30 ---
--- Citaat van: Maartje! op 10 augustus 2011, 14:10:42 ---een vriend van me heeft overwogen zijn kat uit te rusten met een klein cameraatje,

--- Einde van citaat ---

Toevallig nu in de aanbieding bij Zooplus: 96.79 euro. Maar liever zou ik mijn eigen bed 's nachts filmen, zoals hier. Ben benieuwd of mijn katten ook op me kruipen als ik slaap en hoelang ze het volhouden...

--- Einde van citaat ---

Heb je geen laptop met een ingebouwde camera? Je kan ook heel goedkoop van die live-cams kopen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie