Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De katten- en poezendraad
Maartje!:
Om om de nek van de poes te hangen? Of om mijn eigen dekbed te filmen?
Poek:
--- Citaat van: @rno op 10 augustus 2011, 15:48:33 ---Heb je geen laptop met een ingebouwde camera?
--- Einde van citaat ---
Heb ik. Probleem is (met de goedkope livecams ook denk ik) dat daarop nauwelijks iets te zien is als het donker is. Ik zou natuurlijk de hele nacht het licht aan kunnen laten, maar dat maakt slapen weer lastiger.
Er zijn wel webcams die met heel weinig licht kunnen filmen, maar geen goedkope denk ik.
@rno:
--- Citaat van: Maartje! op 10 augustus 2011, 16:07:43 ---Om om de nek van de poes te hangen? Of om mijn eigen dekbed te filmen?
--- Einde van citaat ---
Ik wacht op een filmpje van je denkbed.
fem fatale:
Mijn kattenhatende buurman heeft een fantoomkat. Opeens staat hij dag en nacht buiten "Wagner, Wagner" te roepen en van die smakgeluidjes te maken waar mijn katten heel goed op reageren als ik ze maak.
Maar als je stenen over mijn tuinnet gooit naar mijn katten, waarom denk je dan dat het geen overlast geeft om jouw kat (misschien bestaat ie wel) los te laten lopen buiten? En hoezo is de hele dag en nacht - die vent slaapt volgens mij nooit - "Wagner, Wagner" niet vervelend?
Ik heb de bewuste Wagner nooit gezien, maar ik heb wel een paar keer een kattengevecht gehoord in de binnentuin, en aangezien de witte poes al naar mijn katten gromt en slaat, kan het best zijn dat ze gaat vechten met de kat die wordt losgelaten in de tuin.
Of misschien nam de boze buurman een kat toen hij zag hoe leuk de mijne waren en is die weggelopen en probeert hij hem nu al weken te lokken?
M.:
Net met Muts naar de dierenarts geweest :(
Toen we terugkwamen van vakantie viel ons op dat ze zo dik was geworden, maar ik dacht er verder niet over na. Ik dacht dat ze misschien gewoon extra veel had gegeten oid. Het werd echter de afgelopen week alleen maar erger en vooral de laatste dagen was ze erg sloom en ze liep nogal wankel, dus toch maar even naar de dierenarts. Haar buik zit blijkbaar vol met vocht, zoveel dat de DA haar ingewanden niet goed kon voelen en dus ook niet kon zeggen of daar iets mee aan de hand was. Ze heeft vocht afgenomen om te kijken wat voor cellen erin zitten en morgen moet ik terugkomen voor een echo. Als het tegenzit vinden ze tumorcellen, ik hoop echt dat het iets anders is :(
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie