Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De katten- en poezendraad
Eelco:
Knap dat jullie Muts toch vandaag hebben laten inslapen en fijn dat ze zo rustig in slaap is gevallen. Sterkte de komende tijd. Trakteer jezelf op een dagje, middagje of avondje uit om de zinnen te verzetten.
M.:
Even wat foto's hoor!
Dit was echt typisch Muts, dan ging ze je zo aan zitten staren met een beschuldigende blik :heart:
En deze foto heb ik ongeveer een week geleden gemaakt, Muts en Marla in hun stapelbedje :)
haantje:
:heart:
Poek:
Mooie poes was het. Sterkte.
M.:
--- Citaat van: Eelco op 20 augustus 2011, 15:55:49 ---Knap dat jullie Muts toch vandaag hebben laten inslapen en fijn dat ze zo rustig in slaap is gevallen. Sterkte de komende tijd. Trakteer jezelf op een dagje, middagje of avondje uit om de zinnen te verzetten.
--- Einde van citaat ---
V. is morgen jarig dus we krijgen familie over de vloer. We zijn de hele dag fanatiek aan het schoonmaken geweest en hebben net een taart gebakken, werkt ook wel therapeutisch moet ik zeggen. Alleen als ik dan een blik werp op haar lievelingsplekjes in huis voel ik meteen weer zo'n steek van binnen maar dat zal ook nog wel even zo blijven. Het is ook nog zo onwerkelijk allemaal, maar dat zullen jullie met Bastiaan al wel helemaal hebben, zo plotseling als dat ging.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie