Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De katten- en poezendraad

<< < (29/192) > >>

LelleL:
Sterkte hoor! Het was wel een erg mooie kat zeg.
Ik hoop dat de afleiding een beetje helpt. En alvast gefeliciteerd met V.

Nu, tien maanden na dato, ben ik nog steeds altijd aan het kijken of ik Feik ergens zie en bij klote weer kan ik spontaan in huilen uitbarsten omdat ik bang ben dat ie ergens buiten zit.
Realistisch gezien weet ik heus wel dat ik hem nooit meer zal vinden, maar ik sta er wel versteld van dat ik hem nog zo ontzettend mis.

M.:
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen, lijkt me ook heel moeilijk dat je nooit weet wat er met hem gebeurd is. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar ik zou proberen om je voor te stellen dat hij een heel fijn nieuw baasje heeft gevonden waar hij heel gelukkig is.

Dot:
Prachtige poes was Muts. Sterkte!

M.:
Ik heb net nog even met de dierenarts gebeld, het was waarschijnlijk geen FIP maar toch een tumor. Ik zit al het hele weekend in mijn hoofd met 'stel dat het toch iets was dat te behandelen zou zijn' maar de dierenarts zei dat het er echt slecht uit zag en dat ze hoogstwaarschijnlijk deze week sowieso wel had aangeraden om over te gaan tot euthanasie. Dat moet ik nu maar gewoon aannemen, en proberen die andere gedachten uit mijn hoofd te zetten. Soms zou het handig zijn als je een piekerknop had waarmee je alles gewoon even uit zou kunnen schakelen.

Eelco:

--- Citaat van: M. op 20 augustus 2011, 22:18:00 --- Alleen als ik dan een blik werp op haar lievelingsplekjes in huis voel ik meteen weer zo'n steek van binnen maar dat zal ook nog wel even zo blijven. Het is ook nog zo onwerkelijk allemaal, maar dat zullen jullie met Bastiaan al wel helemaal hebben, zo plotseling als dat ging.

--- Einde van citaat ---
Ja, herkenbaar. Dat zal ook nog wel even zo blijven, maar - cliché - tijd heelt alle wonden. Nu drie weken na dato beginnen die momenten dat het steekt steeds minder te worden en krijgen de fijne herinneringen de overhand. Sterkte!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie