Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De katten- en poezendraad
@rno:
Ik stel voor aan Temari onze kat Ninja.
Temari:
En hij heet nog Ninja ook! Leuk je te ontmoeten, Nin! Je naam doet vermoeden dat je er 's nachts wel 's stiekem tussenuit sneakt om over de daken te rennen... Klopt dat? Een aai aan je kat, @rno.
Laurie:
Veel sterkte voor jou en V.; wat was Muts een mooie poes om te zien en wat een lieve foto met dat stapelbed!
Annemieke:
Onze poes werd ruim een maand geleden blind. Ik dacht toen al aan een hoge bloeddruk, maar dat ging de dierenarts niet meten (ik was er zelf niet bij en bedacht het achteraf).
Nu draaide ze gisteren ineens rondjes om haar as en was flink gedesorienteerd. Naar spoedspreekuur dierenarts: bloeding in haar hoofd door een veel te hoge bloeddruk. Verlagers mee en hopen dat het opknapt de komende dagen. Zo niet, dan afscheid nemen. :(
Ik baal dat een maand geleden niet gelijk geconstateerd is dat die bloeddruk niet in orde is en dat ze verlagers kreeg. Ook omdat ik achteraf zelf vind, dan ik terug had moeten gaan ofzo.
Vandaag is ze erg suf (of moe?) maar ze valt wel aan op haar visje.
Afwachten dus....
M.:
Arme poes :(
Ik hoop dat ze snel opknapt. Wat voor oorzaak had de dierenarts vorige keer bedacht voor het blind worden? En je moet je echt niet schuldig gaan voelen dat je niet terug bent gegaan, je gaat er toch altijd wel vanuit dat zij het beter weten en zo hoort het ook te zijn.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie