Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De katten- en poezendraad

<< < (4/192) > >>

fem fatale:
Ik lees op kattenplaza dat bij regelmatig gebruik op een maine coon het kale plekken oplevert, dat zal dan bij Kai niet zo anders zijn, vind ik toch niet fijn klinken hoor. Maar bij maandelijks gebruik, zijn mensen wel positief.

Ik ga wel met de trimmer overleggen, want maandelijks kammen kan echt niet bij Kai, en als ik toch dagelijks kam (met een zachte borstel, om de vacht niet te beschadigen) voegt een furminator misschien niet zoveel toe.

koekje:
Ik dacht ook dat een furminator niet geschikt was voor langharige katten. Ik heb er trouwens ook geen, ik vind dat ik borstels genoeg heb en zit niet op een egel-Sien te wachten.

LelleL:
Vandaag weer gebeld door iemand met een tip over mn kat. Stom dat het je niet loslaat. Beestje is al nijna drie maanden weg en ik zoek m nog steeds overal en ben nog steeds blij als mensen bellen met tips.
Zou het alleen zoveel leuker vinden als het ook eens echt om mijn kat ging :(

Lenda:
Wat naar, Lelle :(

Met mijn katjes gaat het al wat beter. De eerste paar weken hebben ze steeds alleen maar onder het logeerbed gelegen.
Nu lopen ze weleens door huis en rennen ze niet onmiddelijk weg als ze me zien. Aaien gaat alleen nog te ver, helaas.

lieve lijn:
Klinkt alsof het met de tijd helemaal goed gaat komen  ;) Maar kan me indenken dat je zou willen dat t sneller gaat!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie