Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De katten- en poezendraad
M.:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 07 oktober 2011, 12:55:27 ---Wat voor ondeugends zou ze daar aan het bedenken zijn?
--- Einde van citaat ---
Ik denk dat ze een plan aan het beramen was om de mensheid ten val te brengen :heehee:
Veel goeds zal het in ieder geval niet geweest zijn!
LelleL:
Briljante foto, M.
haantje:
Annemieke, hoe gaat het nu met jullie poes?
Annemieke:
Ze eet en poept meer dan de afgelopen maanden, hebben we het idee. En ik denk dat ze ook iets dikker is.
Maar P. ging afgelopen week naar de dierenarts voor bloedtest en bloeddruk hermeting. Hadden ze de bloeddrukmeter niet opgeladen! Echt zo eikelig. Dus nu weten we alsnog niet of de bloeddrukverlagers aanslaan. Ik wil haar niet nogmaals naar de dierenarts slepen. We wachten even de uitslag van de bloedtest af nu.
Annemieke:
Uitslag bloedtest poes: nierfunctie minder dan 25% (verhoogde waarden). De arts zei dat haar blindheid en hoge bloeddruk niet door die nieren kwam, maar door hartruis, wat ze blijkbaar ook heeft.
Wel raar dat die hartruis niet genoemd is toen we er de vorige keer waren. Het is niet dat de hartruis uit de bloedtest is gekomen ofzo.
In elk geval: wil ze nog iets ouder worden, dan moet ze van dat nierdieetspul eten, eiwitarm. Bij de dierenarts halen we z.s.m. de eerste zak, maar volgens mij is dat vrij duur. Zijn er andere adressen (webwinkels) waar het een meer schappelijke prijs heeft?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie