Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De katten- en poezendraad
chinoiseries:
Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien Zooplus? Of Gropet?
Hizikigrrrl:
;D Nelisje volgde net heel geconcentreerd de zingende penis in South Park
Hizikigrrrl:
Je zult maar net onder de douche staan... Ik vermoed dat ie gerust een half uur op de bel blijft zitten!
http://www.zie.nl/category/opmerkelijk/Kat-belt-aan-bij-baasje/m1ezx78fchre
haantje:
Wij hadden ook een bellende kat in ons vorige huis. Wel een beetje anders, daar zat in de bijkeuken een luikje waardoor hij naar binnen kon. Als hij vanuit de bijkeuken naar de woonkamer wilde, krabde hij zichzelf waardoor het belletje aan zijn halsband rinkelde en wij hem in de gaten hadden. Eerst dacht ik dat het toeval was.
Poes is er nog steeds, maar heeft al heel lang geen halsband met belletje meer. Hij mauwt nu gewoon en krabt aan de deur.
LL de Ling:
Help!
De kat van de buurtman ziet er verschrikkelijk slecht uit. Hij krabt zichzelf open, is heel veel vacht kwijt. Volgens mij zit hij onder de vlooien. (ik zag geloof ik ook wat zitten net. Hij wil via de dakgoot vensterbank bij mij naar binnen, hij keek me net heel zielig aan).
(De buurman is vies. Volgens mij verwaarloost hij zijn huis en dus nu ook de kat.)
Mijn vriend heeft de buurman zaterdag aangesproken en de buurman zei dat het niet zo heel goed met hem ging. Mijn vriend heeft gezegd dat als er niks zou gebeuren hij de dierenambulance (ofzo, ik weet niet precies wat hij gezegd heeft, maar de dierenambulance doet denk ik toch niets?) wilde bellen.
Wat kan ik doen? (Of kan ik de woningstichting bellen?/dierenbescherming?)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie