Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De katten- en poezendraad

<< < (44/192) > >>

M.:
Oh ik wist niet eens dat ze hem bij Zooplus hadden! Ik had hem voor 180 dollar gezien, nog duurder dus.
Mij leek hij wel handig ivm toekomstig graaiende peuterhandjes. Zo'n hoge bak is dan net wat moeilijker te bereiken denk ik.

fem fatale:
Ik heb weer eens een kat gevangen, een rooie nu. Het is vast dezelfde rooie die ook wel eens over de daken loopt, en zo te zien wilde hij op het net gaan zitten en is erover gevallen.

Ik heb een keukentrappetje naast de schuur gezet, en twee lange bloembakken tegen de muur naast een overhangende struik van de buurvrouw, mijn katten kunnen zo ontsnappen, maar hem lukt t nog niet.

fem fatale:
Mijn schuinbovenbuurvrouw belde nog een andere buurvrouw die een avontuurlijke rode kat heeft. Haar kat zat nog veilig thuis en ze heeft de gevangene over het net gezet.

LL de Ling:

--- Citaat van: LL de Ling op 24 oktober 2011, 19:10:52 ---Dankjewel. Ik hou het in de gaten!

--- Einde van citaat ---

Ik heb het beestje nou helemaal niet meer gezien... Weet niet of dat een goed teken is.

LL de Ling:
De ironie... Gisteravond belde de buurman aan en vroeg of de kat bij ons was. Nee, dus. Ja, want hij liep de de dakgoot. Ja, dat weet ik natuurlijk. Ik zei dat ik hem maandag had gezien en dat het niet goed met hem ging, en daarna niet meer. Hij zei ook dat hij al 3 dagen niet thuis geweest was.

Ik denk dat dit geen goed teken is.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie