Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De katten- en poezendraad

<< < (45/192) > >>

Hizikigrrrl:
Misschien heeft iemand anders het beestje gewoon mee naar binnen genomen? Of aangemeld als 'straatkat' bij de Dierenambulance? Je kunt www.amivedi.nl checken of hij daar als gevonden (levend/dood) aangemeld staat.

Laurie:
Wat naar LL! Ook al is het niet je eigen kat ik kan me goed voorstellen dat je je toch zorgen maakt. Laten we hopen dat iemand anders zich over hem ontfermd heeft!

haantje:
 :(

koekje:
Ik denk dat de optie die Hiziki heeft wel zeker mogelijk is en ik hoop dat dat ook het geval is. Andere mogelijkheid is dat kat zich teruggetrokken heeft ergens in de bosjes om de laatste adem uit te blazen. Dat zou heel zielig zijn, maar hoeft poes iig niet meer te lijden.

LL de Ling:

--- Citaat van: koekje op 29 oktober 2011, 15:05:36 ---Ik denk dat de optie die Hiziki heeft wel zeker mogelijk is en ik hoop dat dat ook het geval is. Andere mogelijkheid is dat kat zich teruggetrokken heeft ergens in de bosjes om de laatste adem uit te blazen. Dat zou heel zielig zijn, maar hoeft poes iig niet meer te lijden.

--- Einde van citaat ---

Tja, ik weet het nu echt niet. Het beestje staat niet op de site van Hiziki en ik heb het ook nog niet gezien.

Had het er wel over met mijn vriend om een dezer dagen nog 's aan te bellen om te vragen hoe het gaat.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie