Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De katten- en poezendraad

<< < (48/192) > >>

koekje:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 03 november 2011, 13:52:08 ---
--- Citaat van: koekje op 03 november 2011, 11:43:15 ---Ik heb gisteren ook met Ot en Sien geclickerd!

--- Einde van citaat ---

:D Ga je ze wat aanleren?

--- Einde van citaat ---

Het was eigenlijk gewoon voor de leut en eventueel handige dingen als uit zichzelf in de reistas gaan. Zover zijn we nog lang niet en ik merk dat Sien er erg onrustig van wordt ('Ze moet wat van me, maar ik weet niet wat, maar ik wil het wel graag goed doen'). Ot reageerde er stukken beter op, maar die is dan ook erg gericht op snoepjes. Het probleem is dat Ot niet zo goed hoort, dus de luide clicker is voor Sien te hard. Ot is ook erg op mij gericht en keek naar mijn aanwijzigen ipv naar de clicker.
Wat ik erg handig zou vinden, is dat ze zelf hun speelgoed terug in de mand leggen na gebruik. Ik denk alleen niet dat ik ze zover zal krijgen.

lieve lijn:
Vlinder apporteerde met de Clicker dus omgekeerd moet op commando ook aan te leren zijn. Het belangrijkste zijn duidelijke commando's.
Als je wilt kan ik altijd dat boekje opsturen (of vriendje het bij meneer koekje in de brievenbus laten stoppen die werkt in BoZ)

koekje:
Dankje voor het aanbod, maar ik heb nu nog geen boekje nodig met handige dingen. Ik moet ze eerst eens de clicker zelf goed aanleren, zover zijn we nu nog lang niet. En Sien wordt er toch wel erg onrustig van, dus dat gaat ook een lang proces worden om haar te laten wennen. Sien is een kat met een grote gebruiksaanwijzing.

lieve lijn:

--- Citaat van: koekje op 07 november 2011, 01:07:08 ---Dankje voor het aanbod, maar ik heb nu nog geen boekje nodig met handige dingen. Ik moet ze eerst eens de clicker zelf goed aanleren, zover zijn we nu nog lang niet. En Sien wordt er toch wel erg onrustig van, dus dat gaat ook een lang proces worden om haar te laten wennen. Sien is een kat met een grote gebruiksaanwijzing.

--- Einde van citaat ---

er staat ook dingen in om ze t aan te leren... zal eens zoeken, moet ook nog ergens een paar leuke en interessante links hebben hierover.. zal eens kijken.

Mariek:
Het wordt toch geen donatie aan een asiel. Het bruidspaar krijgt een adoptieappelboom.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie