Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De katten- en poezendraad

<< < (56/192) > >>

Temari:
Oeps! Dat is vervelend! Een beetje zoals dit? De computer lijkt me toch wel verboden terrein, ja!

(Oh, en klik ook even op 'next' ;))

RvO:

--- Citaat van: Temari op 28 november 2011, 21:25:03 ---Oeps! Dat is vervelend! Een beetje zoals dit? De computer lijkt me toch wel verboden terrein, ja!
(Oh, en klik ook even op 'next' ;))

--- Einde van citaat ---
Ja zo ongeveer. Maar ik heb zelf op 'sent' geklikt  :(.
OK, gelukkig maak ik veel backups, daardoor kon ik al vlot een versie 'zonder kat' sturen. En uiteindelijk kon de opdrachtgever er ook wel de humor van inzien. Maarja  :bonk:

Natuurlijk is een toetsenbord verboden terrein en er zijn nog veel meer verboden terreinen (aanrecht bijvoorbeeld, maar waarom wordt de koekenpan dan regelmatig schoongelikt?  :angel: Ja ze snapt het wel, als de baas van huis is danst de kat .... waar ze wil)

Edit: Leuke site. Dank.

fem fatale:
volgens mij heeft jet ontstoken/verstopte anaaklieren, straks mijn ouders maar bellen wanneer zij ons naar de DA kunnen brengen. ik hoop dat de DA haar billen ook even scheert voor het leegduwen, want ze heeft ook een beetje diarree en volgens mij ook overloopanaalprut en dat is niet zo fijn bij een langharige kat.

haantje:
 :-X
Beterschap met d'r!

fem fatale:
gelukkig is ze niet ziek, ze gaat zeuren als haar broek vies is, maar dat is logisch, verder voelt ze zich prima zolang ze niet op de bak hoeft.

fijn, want met gecombineerde agenda's van dierenarts en ouders kunnen we pas vrijdagmiddag langs komen. jammer, want ze stinkt nogal. maar de fretten hebben soms ook ontstoken anaalklieren en dat stinkt erger, en die dierenarts zit veel verder weg, dus ik heb wel eens 2 weken in die stank gezeten ipv 2 dagen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie