Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De katten- en poezendraad
Amarillo:
--- Citaat van: Joske op 06 maart 2011, 18:24:09 ---Daarna sprak ik met de eigenares,
--- Einde van citaat ---
Poeh, dat doet me deugd zeg, dat er ook nog mensen zijn die het woord eigenares niet verbasteren tot 'eigenaresse'.
Dank je, Joske! :)
Joske:
:-* graag gedaan, ik werk dagelijks met taal en kan me soms ook zo ergeren aan fouten.
Amarillo:
--- Citaat van: Joske op 07 maart 2011, 00:01:25 --- :-* graag gedaan, ik werk dagelijks met taal en kan me soms ook zo ergeren aan fouten.
--- Einde van citaat ---
O, en nu erger je je ook nog, in plaats van dat je 'je eraan irriteert', zoals sommige anderen soms denken te doen...
:heart:
Wombat:
--- Citaat van: cal¡mero op 06 maart 2011, 21:26:50 ---
--- Citaat van: Joske op 06 maart 2011, 18:24:09 ---Daarna sprak ik met de eigenares,
--- Einde van citaat ---
Poeh, dat doet me deugd zeg, dat er ook nog mensen zijn die het woord eigenares niet verbasteren tot 'eigenaresse'.
Dank je, Joske! :)
--- Einde van citaat ---
+1
--- Citaat van: cal¡mero op 07 maart 2011, 01:05:57 ---
--- Citaat van: Joske op 07 maart 2011, 00:01:25 --- :-* graag gedaan, ik werk dagelijks met taal en kan me soms ook zo ergeren aan fouten.
--- Einde van citaat ---
O, en nu erger je je ook nog, in plaats van dat je 'je eraan irriteert', zoals sommige anderen soms denken te doen...
:heart:
--- Einde van citaat ---
Dat irriteert me inderdaad ook.
Poek:
Bekend van tv: http://kittystampede.blogspot.com/2009/11/when-cats-sit-like-humans.html
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie