Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De katten- en poezendraad

<< < (12/192) > >>

brenda_lelie:
Nou dat lijkt me overdreven hoor, wij geven onze kat al jaren alleen harde brokjes en ze heeft nooit ergens last van en is ook lief en zacht.

haantje:
Tot vorig jaar kregen ze wel blikje, want kleine poes at niks anders en toevallig heb ik vandaag weer eens een blikje gekocht om ze te verwennen. Ik dacht altijd dat blikje vooral water was
Haantje en vlees is geen goede combi, gehakt incluis, dus het gaat hem echt niet worden.

Aiko:

--- Citaat van: brenda_lelie op 11 mei 2011, 17:04:36 ---Nou dat lijkt me overdreven hoor, wij geven onze kat al jaren alleen harde brokjes en ze heeft nooit ergens last van en is ook lief en zacht.

--- Einde van citaat ---

Nierproblemen zijn meer iets voor de oude dag van poes. Als ze de tien is gepasseerd zo'n beetje?

Hizikigrrrl:
Als je kat er niet zo goed uitziet is het een idee om eens te gaan experimenteren met rauwe voeding, maar er zijn ook zat andere redenen waarom katten er slecht uitzien. Een genetisch probleem, ziekte op jonge leeftijd, depressie vh beestje waardoor het zich niet goed verzorgt, ouderdom, etc.

Nelis' vachtje glanst prachtig en is ook zacht, allemaal ondanks het k&k-voer. Alle katten die wij hebben gehad zagen er prima uit op zo'n dieet en werden oud (of overreden/vergiftigd).

Lady d'Arb@ñville:

--- Citaat van: haantje op 11 mei 2011, 17:05:08 ---Haantje en vlees is geen goede combi, gehakt incluis, dus het gaat hem echt niet worden.

--- Einde van citaat ---

Haantje mag best wel blij zijn geen eendagshaantje te zijn. Ik ken mensen die eendagshaantjes uitstekend kattenvoer vinden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie