Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De katten- en poezendraad

<< < (19/192) > >>

fem fatale:
Ik was even naar de supermarkt geweest en bij thuiskomst stond er een ouder echtpaar tegen het raam aan te tikken. Ik zei "Leuk zijn ze hè?" en er volgde een heel verhaal, die zwarte, die was toch zo geweldig, en normaal zouden ze nooit tegen ramen aantikken, maar deze vroeg er gewoon om, en die andere twee, die vonden ze ook wel mooi hoor, maar die zwarte, zo mooi gebouwd, zo'n leuk klein katje en ze liep altijd mee als ze langsliepen en dan tikte zij ook tegen het raam en dan tikten zij maar terug en gingen ze even spelen  :heart:

Kai en Jet liggen wel eens in de vensterbank te slapen en dan gaan er ook veel mensen voor het raam staan, om ze even goed te bekijken. Maar Plien is de enige van mijn drietal die echt fans heeft, en die heeft er ook ontzettend veel. Ik word heel vaak op straat aangesproken door mensen "he, jij bent toch dat meisje met die mooie katten, die zwarte is zo leuk, ze speelt altijd met mij/mijn kind/mijn hondje".

haantje:
 :)

Aiko:
Oh, kom ik ook eens ongegeneerd naar binnen loeren!

fem fatale:
Ja doe jij ook eens vriendjes worden met Plien. Plien vind bezoek trouwens ook gezellig ;)

lieve lijn:

--- Citaat van: Nevyn op 28 juli 2011, 17:00:47 ---Vier leuke oppaspoezen dus.

Ik kwam net toen ik thuis kwam beneden Poes tegen, die woont verderop. Eerst bukte ik om haar te aaien, maar we stonden naast een fiets en ze sprong op de bagagedraager, wel makkelijk, scheelt bukken. Vervolgens ging m'n mobiel en terwijl ik die uit m'n broekzak peuter en opneem, besluit Poes dat het nog veel gezelliger kan. Toen stond ik daar dus met Poes in m'n nek. Ik heb nu wel wat gaatjes in m'n linkerschouder van haar nageltjes, maar zo lief  :heart:

--- Einde van citaat ---

nee de ragdolls zijn leuk de rode katers wel ok :P
tis trouwens een hele beestenboel waarop ik pas (in totaal 2 caafjes, 1 lovebird, 3 kipjes, 4 katten en 2 konijnen een aqaurium en 2 vijvers) maar, melvin de kat zou ik t liefst mee naar huis nemen en nooit mee terug brengen :angel:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie