Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De katten- en poezendraad
neleH:
Mijn kater komt soms wel en soms niet, loopt dan naar je toe om 1,5 meter voor je ineens lekker toch de andere kant op te gaan.
Mijn poes komt wel redelijk naar je toe, maar vooral om te checken of je wat lekkers hebt.
jol:
Wij hebben een kat die ons probeert te commanderen: ze gaat boven aan de trap als een dolle staan schreeuwen om ons zover te krijgen dat we naar bed gaan. Altijd als je thuis bent, dus niet speciaal met bedtijd. Is nog niet zo heel lang gaande maar begint aardig irritant te worden. Ze is heel lief en schattig dus we hebben tot nu toe altijd terug gepraat in de hoop haar te kalmeren, of naar boven toe om even te aaien!
Omdat die aanpak niet het gewenste resultaat heeft gegeven zijn we sinds kort begonnen met negeren, we hebben het er moeilijk mee maar het lijkt te helpen. Is ook wel nodig want sinds we terug zijn van vakantie heeft ze volume en frequentie opgeschroefd tov voor de vakantie. Gisteren probeerde ze zelfs boven het geluid van de centrifugerende wasmachine uit te krijsen. Je weet niet wat je hoort en dat uit zo'n klein katje (net 2 kg). :kitty:
Sam:
Herkenbaar Jol! Mijn ene bejaarde kat is stokdoof en kan niet meer horen waar ik ben in huis, haar oplossing is dan ook een keel opzetten en dan kom ik wel opdraven. Ik ben goed getraind :-) Het is dan wel zo dat als ze me dan ziet wel braaf meeloopt naar waar ik wil gaan zitten/liggen.
lieve lijn:
Over 7/8 weken, krijgen we een nieuw huisgenootje. Een heilige birmaan kitten.
Foto’s volgen indien gewenst :)
fem fatale:
Oh een Birmaantje! Die zijn zo ongelooflijk lief.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie