Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De hondjes zijn leuk-draad
Edda:
ik word er aardig goed in, beneden alleen nog de trap twee keer, dat is een crime, maar vooruit...
de kleine is een rottweiler ventje genaamd Eyck
kroelkipje van een mams met 1 van de kleintjes net zichtbaar
en mams met de twee heren (de andere 6 zijn dames)
de tas die in beeld ligt, lag eerst een paar meter verderop, maar de heren besloten dat ermee gesleept moest worden , ondernemend stelletje
nog een dikke twee weken geduld en klussen en dan mogen we hem ophalen
Edda:
hondjes zijn echt leuk ;D
gisteren op bezoek bij de fokker van de toekomstige aanwinst, dat stel is inmiddels een krappe 6 weken en dan word het een soort van vrijwillig in een bak piranha's gaan zitten :hungry:
eerst al binnen komen met een knuffel in mijn tas die direct in beslag werd genomen door moeders :loveys:
en dan na de koffie de kleintjes los en zoek dekking lol , het is me een stel bij elkaar
puppycursus staat in de planning, maar IPO behoort inmiddels toch ook echt tot de opties, daar kan hij zijn ei tenminste echt in kwijt denk ik
en binnenkort komt de paps op bezoek, ook wel gaaf want die mensen moeten toch uit Duitsland komen dus toch nog een keer op bezoek voor het ophalen dan maar :D
haantje:
Leuk, Edda!
Wel bijzonder trouwens dat de kleintjes al een halsband om hebben.
Edda:
De halsbandjes zijn eigenlijk gewoon stripjes gekleurd klittenband, dus gewoon een lengte afgeknipt en dan van elkaar plukken en de uiteindes op elkaar plakken : et voila, een halsbandje
op die manier zijn de kleintjes goed uit elkaar te houden voor het bijhouden van gewicht en wie is wie
en heel makkelijk op de juiste maat te houden omdat het geheel ongelimiteerd te verstellen is zonder enkele moeite :)
fem fatale:
--- Citaat van: Edda op 27 oktober 2011, 07:19:17 --- maar IPO behoort inmiddels toch ook echt tot de opties,
--- Einde van citaat ---
wasda?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie