Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De hondjes zijn leuk-draad

<< < (22/61) > >>

Edda:
IPO = Internationale Prüfungs- Ordnung,  en bestaat uit drie onderdelen
a = speuren
b= appél
c= manwerk (pakwerk)

Aangezien Eyck uit werklijnen komt en een pittig kereltje is gaat dit wel een goede sport zijn om zijn ei in kwijt te kunnen, beide ouders zijn ook actief in deze richting.
Heb er ook indirect al wat ervaring mee door de honden van een vriendin bij wie ik een tijdje heb gewoond(beveiliger/hondengeleider met een 3 diensthonden in huis)  met wie ik ook wel eens mee naar training ging . 
Staat trouwens niet vast dat we het gaan doen, maar de kans is wel aanwezig als ik de kinders zo eens bekijk :+

fem fatale:
oja, mijn oom heeft die geloof ik ook gedaan met zijn jachthonden.

Edda:
't is nog best een veel beoefende sport heb ik het idee. Ach , we gaan het zien of het wat voor hem is, straks eerst maar eens ophalen, laten settelen en mettertijd naar de puppy-cursus met hem en natuurlijk veel, heel veel tutten met hem .

haantje:

--- Citaat van: Edda op 27 oktober 2011, 10:51:33 ---De halsbandjes zijn eigenlijk gewoon stripjes gekleurd  klittenband, dus gewoon een lengte afgeknipt en dan van elkaar plukken en de uiteindes op elkaar plakken : et voila, een halsbandje
op die manier zijn de kleintjes goed uit elkaar te houden voor het bijhouden van gewicht en wie is wie
en heel makkelijk op de juiste maat te houden omdat het geheel ongelimiteerd te verstellen is zonder enkele moeite  :)

--- Einde van citaat ---
Wat handig!

Edda:
vandaag de laatste dingen aan de benedenverdieping doen en morgenochtend om 11 uur gaan we Eyck ophalen  ;D

we hebben vorige week ook kennis gemaakt met papa, jeutje wat een fanatiekeling , ontzettend gave reu

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie