Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De hondjes zijn leuk-draad
Hizikigrrrl:
Fijn!
Sloeg de schrik je niet even om het hart, met de gebeurtenissen van vorig jaar in het achterhoofd?
greet:
:)
Goed zo
Eelco:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 17 januari 2012, 17:14:03 ---Sloeg de schrik je niet even om het hart, met de gebeurtenissen van vorig jaar in het achterhoofd?
--- Einde van citaat ---
Natuurlijk! Anders hadden we het misschien nog een dagje aangekeken - en misschien ook de bloedwaarden niet laten testen.
Temari:
voor de honden liefhebbers ;). In een andere versie zegt-ie er nog bij: "It's a dog liberation song!"
fem fatale:
Ik pas vandaag op de hondjes van mijn ouders, en dat ziet er zo uit: http://lockerz.com/s/180252893
Volgens mij vader heeft Leila, de wollige witte, een kleine blessure aan haar achterhand, waardoor ze niet kan springen. Nu houdt Leila sowieso niet zo van springen, ze wordt liever opgetild, en ik zie haar best in staat om een raar pasje te maken voor mijn vader zodat hij haar optilt.
Ik kan natuurlijk geen hondjes op de bank tillen, dus heb ik een opstapje gemaakt met een kartonnen doos. Gaat prima. De eerste keer dat ze zo op de bank was gestapt besloot ze alleen dat ze het niet leuk vind en sprong er weer af en ging naast me zitten en keek me aan met haar "optillen"-blik ;D
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie