Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De hondjes zijn leuk-draad
Hizikigrrrl:
Heb je wel pijnstillers meegekregen?
Als je het niet vertrouwt: gewoon de DA bellen.
fem fatale:
Leila heeft een dag of drie niets gedaan, kwam ook doordat ze vrij heftige pijnstillers had en gewoon helemaal van de wereld was, zag er heel zielig uit.
Van de echte klachten heb ik dus geen idee, want ze is 5 dagen high geweest, en toen we stopten met de pijnstilling was ze weer normaal. Niet dat je nu moet stoppen hoor, het zal wel echt pijn doen.
En wat hiziki zegt: als je het niet vertrouwt moet je gewoon de DA bellen.
LelleL:
Ik heb wel pijnstilling maar daar mag ik morgen pas mee beginnen. Voor vandaag heeft ze een pijnstillende injectie gehad. Misschien dat ze daar wel van van de kaart is.
Ze heeft wel sinds kort haar staart herontdekt en kwispelt zich te pletter als we tegen dr praten.
Dat is vast een goed teken. Za kan vast wel een dagje zonder water dus als ze morgen ochtend nog niet drink ga ik dan wel naar de DA.
Eelco:
Knuf en beterschap voor Nanuk. En ook een knuf voor Lelle.
LelleL:
's Ochtends dronk ze dus nog niet en ik had vroege dienst dus mocht om 7 uur al op het werk zitten stressen zonder bij Woef te mogen zijn.
Vriendje is voor zn Allen Carr dagje [off-topic]hij is gestopt, hoera![\off-topic] nog als een debiel langs de DA geracet met haar. Tjakkka, bovenop de 265 van de sterillisatie nog eens 65 euro omdat zij een zieke hond naar huis gestuurd hebben voor consuilt, anti misselijkheidsmedicatie en AB.
Als ze smiddags nog niet gedronken had moest ik terug.
's Middags wilde ze van drinken niets weten maar toen ik haar wat gekookte kip met rijst in veel water gaf ging ze daar volledig op uit haar dak en begon ze spontaan te drinken!
En nu heb ik weer een gezonde blije hond! Dus ik ook blij :D
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie