Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De hondjes zijn leuk-draad
Temari:
Ik ben de tel kwijt! Hoeveel huisdieren heb jij? Ik dacht dat je twee katten en twee fretten had. Maar je hebt dan dus ook een hond?
Wat een verhaal, Eelco en wat een frustrerende reactie van die vrouw. De tweede vrouw lijkt het iets beter te snappen. Maar sowieso, al zouden grote honden kleine honden als prooi zien, dan is dat toch alleen maar reden ze heel goed in de gaten te houden?
Temari:
--- Citaat van: Eelco op 12 februari 2012, 22:36:57 ---De huskies kwamen natuurlijk meteen op hem af, maar na een paar minuten was de groep ook weer tot rust gekomen. Tot ineens een van de honden in een flits Lytse in de nek pakte en wegdroeg. Dat was overduidelijk geen spel meer. Bliksemsnel ingegrepen, puur op intuitie.
--- Einde van citaat ---
Jahaa, maar je had er toch op z'n minst wel even rekening mee kunnen houden dat dat "niet leuk" was voor die huskies...! ??? Wat een bizarre opmerking van die vrouw.
fem fatale:
--- Citaat van: Temari op 20 februari 2012, 01:14:57 ---Ik ben de tel kwijt! Hoeveel huisdieren heb jij? Ik dacht dat je twee katten en twee fretten had. Maar je hebt dan dus ook een hond?
--- Einde van citaat ---
Nee ik heb drie katten en twee fretten en mijn ouders hebben twee hondjes, maar de hondjes zijn gekomen toen ik nog thuis woonde, dus horen ze nog steeds een beetje bij mij en ben ik de vaste oppas enzo.
Temari:
Ah! Ik ben weer up to date! ;)
Eelco:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 20 februari 2012, 00:55:36 ---Nou, hopen dat de eigenaresse wel serieus is. Die andere persoon zou ik zeker van repliek dienen, wat een schandalig antwoord. Heb je foto's meegestuurd van Lytses verwondingen?
--- Einde van citaat ---
De foto's hebben we niet opgestuurd, wel een uitvoerige beschrijving van het gebeuren en de diagnose c.q. rekeningen van de dierenkliniek en de dierenarts. Nu nog maar afwachten wat de WA-verzekering ermee doet. Overigens is de wond, na een tussentijdse ontsteking, weer volledig genezen. En - dat had ik hier nog niet gemeld, geloof ik, Lytse heeft überhaupt geen hondentrauma aan het gebeuren overgehouden.
Het wordt trouwens lente ;D
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie