Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De hondjes zijn leuk-draad
Poek:
Dank! Ik ga 'm even citeren in het juistje draadje.
Ed Raket:
--- Citaat van: Poek op 25 februari 2013, 10:48:10 ---Dank! Ik ga 'm even citeren in het juistje draadje.
--- Einde van citaat ---
Nee, jij bedankt! ik zie nu pas dat ik em in de verkeerde draad heb gezet.. :o
jacq1970:
Leuk ook een honden topic hier.... ;D
heb zelf 2 spaanse dames.... Bowie van nu bijna 6 jaar , zij is een kruising Galgo espagnol met herder/podenco, haar hebben we als 10 weken jong pupje in huis gekregen, en we hebben Esperanza, galgo espagnol van ca 10 jaar, haar hebben we april 2012 geadopteerd.
Het zijn 2 hele leuke en zeer verschillende honden, waar je aan Bowie echt kan merken dat ze van jongs afaan prima is behandeld en redelijk baas gericht is, ze kan op veilige plekken ook prima loslopen en haar jachtgedrag is minimaal, is Esperanza een echte hondenhond, eigenzinnig, hoge jachtpassie en zijn kan dan ook echt niet loslopen, kleinere honden is ook geen strak plan en katten en knaagdieren zijn ook niet veilig.. gelukkig heb ik in die categorieen niks ;D
Eelco:
Vanmiddag, tijdens het 'vrij spelen' op de hondenschool, heeft Kristof deze geweldige foto gemaakt:
En voor wie geïnteresseerd is, een foto van Lytse (links op de foto)
Hizikigrrrl:
Whihi, die uitdrukking van die zwart-witte hond ;D. Volgens mij is er een smiley die op hem lijkt...
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie