Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De hondjes zijn leuk-draad
LelleL:
@Joske, in nl noemen ze sterilliseren/ castreren 'helpen', in belgie niet dus?
Mn hond snapt zelf ook niet waarom het zo zou heten, ze voelt zich niet geholpen ;)
Gaat inmiddels helemaal goed btw, morgen gaan de hechtingen er uit.
Hizikigrrrl:
Deze teckel kan zo op voor de Oscars!
http://cuteoverload.com/2011/02/01/this-just-in-prosh-dachshund-takes-a-bath-in-slo-mo/
Een prachtig filmpje.
Joske:
Soms hebben hondjes schuldgevoelens
haantje:
Mooi!
Eelco:
--- Citaat van: Joske op 22 maart 2011, 09:36:31 ---Soms hebben hondjes schuldgevoelens
--- Einde van citaat ---
Haha. Laat ik nou niet de pret bederven door te zeggen dat honden slechts een belachelijk kort korte-termijngeheugen hebben en dus absoluut niet in staat zijn een actie uit het verleden te verbinden met latere sancties, die slechts averechts werken. Een hond is geen mens. Eh, nou heb ik de pret dus toch bedorven.
Goedmakertje: Bastiaan is dol op vegetarisch eten. Normaal gesproken krijgt hij kant-en-klaar-barf (met allerhande toevoegingen om de variatie er in te houden), maar soms vergeten we (vergeet K.) het vl33s op tijd uit de vriezer te halen. Die gelegenheid heb ik benut om Bastiaan eens wat vegetarisch voor te schotelen:
- gepureerde wortel en appel met verse koriander; gekookte rijst en een rauw ei
- gepureerde wortel, courgette, spinazie en knoflook met yoghurt en gekookte aardappel
En, geloof het of niet, meneer schrokte het op als een bezetene. En, gebaseerd op wat ik tot nu toe heb gelezen, zijn dit volwaardige, gezonde hondenmaaltijden.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie