Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De hondjes zijn leuk-draad

<< < (55/61) > >>

Hizikigrrrl:
Heeft hij met Amsterdamse Jet ook zo'n leuke dag gehad als met Antje?

Eelco:

--- Citaat van: Joske op 21 april 2015, 07:16:56 ---Ohhhh, hoe lief. Maakt dit dan van jou een opa?  :P

--- Einde van citaat ---
Als ik de reacties op Facebook mag geloven, ben ik bang van wel  ::). Mijn baard begint in ieder geval al grijzer te worden  ;D.

--- Citaat van: jol op 21 april 2015, 11:43:11 ---Oeh, zo schattig. Maarreh, blijven ze zo donker?

--- Einde van citaat ---
Ietsje lichter worden ze waarschijnlijk wel, maar ik denk dat ze behoorlijk donker blijven - dat hebben ze van hun vader  ;).

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 21 april 2015, 11:55:58 ---Heeft hij met Amsterdamse Jet ook zo'n leuke dag gehad als met Antje?

--- Einde van citaat ---
Nee, die hebben zuiver platonisch gespeeld. Jet was gelukkig ook niet loops.

Eelco:
Lytse heeft vanavond een blauwtje gelopen. We kregen rond zes uur een telefoontje: een loopse teef, waarvoor de bezitters Lytse als 'tweede keus' hadden aangevraagd, wilde maar niet warm worden voor een andere reu. Of ze vanavond nog langs mochten komen. De hele planning op de schop, Lytse snel wat te eten gegeven en een rondje gelopen, en wachten op vrolijk gezelschap. Madam kwam een uurtje later, omdat de tomtom dienst weigerde en de bezitster meer vertrouwde op richtingaanwijzingen van twee voorbijgangers dan op mijn aanwijzingen. Cinderella (ja, echt, zo heet ze) was na vier dagen avances herenbezoek beu en vond Lytse, die echt de joviale gastheer speelde (de champagne hadden we niet koud) maar opdringerig. Na een kwartiertje hebben we het bezoek vriendelijk de deur uitgeschopt. Lytse was gelukkig niet al te teleurgesteld, wel moe en tevreden na dit kleine avontuurtje.

Hizikigrrrl:
 ;D

jol:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 02 oktober 2015, 09:30:13 --- ;D

--- Einde van citaat ---

+1

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie