Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De hondjes zijn leuk-draad

<< < (56/61) > >>

Eelco:
Ik was vandaag met Lytse en de overbuurvrouw met haar herder/labradormix Nele op pad in de omgeving van Hildesheim. Een sprookjesachtig, wit landschap. Gelukkig had ik mijn fotocamera ook in mijn zak gestoken.

Godehardikirche

Kehrwiederwall

Ehrlicherpark

Innerste

Nele

Eelco:
Het stormde flink vanmiddag hier in Hildesheim. Ik liep met kooikerhondje Lytse (ca. 11 kilo) langs de Lambertikirche, waar het natuurlijk extra winderig was. Na een fikse windvlaag stond Lytse ineens beduusd een goede meter verder naar links, niet meer op de stoep maar op straat, zich afvragend hoe dat nu had kunnen gebeuren  ;D.

Hizikigrrrl:
 :o

Aiko:
Een collega van mij kwam vandaag eventjes op het werk met een alleradorabelst negen weken oude golden retriever, die later als ze groot is een blindengeleidehond zal gaan worden. Daar smelt zelfs het hart van een hondenhater nog van...

Eelco:
Wij hebben sinds vanmiddag een nieuwe huisgenoot: kooikerhondje Toby, een tweejarige herplaatser, een gecastreerde reu. Lytse moet er nog even aan wennen niet meer de enige hond in huis te zijn, maar vindt hem ook leuk (dat was natuurlijk een voorwaarde).

Toby werd geafficheerd als een 'hond met een rugzakje' waar je veel tijd in moest stoppen om zijn vertrouwen te winnen. Ook aanraken zou lastig zijn. Niets is minder waar: hij is gehoorzaam en erg knuffelig, voelde zich meteen thuis en bedelt nu al om knuffelpartijen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie