Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De hondjes zijn leuk-draad

<< < (9/61) > >>

Eelco:
Een Droopy-moment: terwijl ik aan het schoonmaken ben in de keuken, ligt Bastiaan op zijn kussen en volgt aandachtig mijn bewegingen. Priemende ogen in mijn rug. Vervolgens ga ik naar de badkamer en wijd me aan het schoonmaken van het sanitair. Ik draai me om en daar ligt een hond me met priemende ogen aan te staren.

Eelco:
En dan een wat droeviger bericht: Max, de hond van mijn ouders, heeft kanker met uitzaaiingen. Max is een labrador en goed negen jaar, wat voor een labrador al een redelijke leeftijd is. Meneer kwakkelde al een jaar, en toen hij vorige week bloed hoestte, wisten we eigenlijk al hoe laat het was. Nu is het officieel. Aftellen dus, volgens de dierenarts eerder in weken dan in maanden. Begrijpelijkerwijze hebben mijn ouders besloten ons dit weekend niet te bezoeken.

Hizikigrrrl:
Wat naar... Hopelijk blijft hem en je ouders een lijdensweg bespaard.

haantje:
Hè jakkes, Eelco, dat is niet fijn. Gaan jullie nog naar L. om hem nog een keer te zien?

Eelco:

--- Citaat van: haantje op 12 mei 2011, 17:06:15 ---Hè jakkes, Eelco, dat is niet fijn. Gaan jullie nog naar L. om hem nog een keer te zien?

--- Einde van citaat ---
Nee, dat gaat niet lukken. De komende weekenden zijn helemaal volgepland met voorstellingen en concerten. Mijn moeder zei al 'we zullen jullie pas weer komen opzoeken als Max dood is'. Regelmatig bellen dus.

Met de dierenarts hebben ze al afgesproken dat ze met de benodigde middelen langskomt zodra Max echt achteruit gaat. Bij dieren gaat dat gelukkig makkelijker dan bij mensen...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie