Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Stappen tellen
Sam:
Ik vind het eerder klinken als een app of website waarop je kunt checken hoeveel pedofielen er bij jou in de buurt wonen... Om misverstanden te voorkomen gebruik ik het woord stappensteller dus maar :)
Sam:
Inmiddels dus een Fitbit aangeschaft, en daar ben ik wel happy mee. Die zit aan mij vast dus geen gemiste stappen als ik mijn telefoon niet bij me heb, en hij is accurater dan de telefoon. Kan ook je slaap bijhouden, is ook wel grappig om te zien hoe vaak je onrustig slaapt en er uit gaat om te plassen. 10.000 per dag is nog steeds een uitdaging maar ik red het inmiddels wel om dat gemiddeld te halen, dus meer dan 70.000 per week, plus meer dan 20 trappen per dag en meer dan 30 actieve minuten per dag.
Nog andere mensen hier aan het stappentellen?
Wombat:
Ik niet. Doe weinig stappen, maar wel veel op de fiets.
neleH:
FitBit charge 2 staat heel hoog op mijn verlanglijstje! Heeft iemand hem hier ook? Mijn vinger hangt al een tijdje boven de 'bestelknop' op bol.com, daar is ie op het moment het goedkoopst.
Aiko:
Ik heb een simpele stappenteller, die naast het tellen het doorberekend naar afstand (en hier een prima archief voor opbouwt van het afgelopen jaar), aantal gram afgevallen, aantal calorie verbrand en de tijd gelopen per dag (of totalen per week). Deze: https://www.stappentellerstore.nl/pedometer-kopen.html, maar dan voor een paar euro via Marktplaats gekocht.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie