Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Europa wil aantal plastictasjes verminderen

<< < (3/7) > >>

Amarillo:

--- Citaat van: Eelco op 22 november 2014, 00:31:03 ---Braaf hoor, dat jullie plastic tasjes hergebruiken of zelf een stoffen tasje meenemen. De mensen die ik ken zijn altijd zo braaf, doen milieuvriendelijk met tasjes en zo, fietsen altijd met licht, en doen het licht in de gang uit. Waarom zijn het altijd 'de anderen' die bij de kassa om een extra plastic tas vragen en zonder licht naar huis fietsen?
--- Einde van citaat ---
Ik denk omdat jij waarschijnlijk (net als ik) (bijna) alleen maar met relatief hoogopgeleiden en veelal met geestverwanten omgaat en absoluut niet met een aselecte steekproef uit de bevolking van je land.

Ik denk tenminste altijd dat mijn beeld van 'mensen' nogal wat verbreed zal worden als ik eens een avond op een voetbaltribune of bij een optreden van zanger Rinus oid ga rondhangen en daar dan vrienden ga (proberen te) maken. Ik heb alleen nog altijd niet de onweerstaanbare behoefte gehad om dat te doen. ;)

Lady d'Arb@ñville:

--- Citaat van: kokonera op 26 februari 2015, 11:40:09 ---zanger Rinus

--- Einde van citaat ---

Wie is dat? Zou ik die moeten kennen?

Amarillo:

--- Citaat van: M@ñgalya@ñ op 26 februari 2015, 12:00:12 ---
--- Citaat van: kokonera op 26 februari 2015, 11:40:09 ---zanger Rinus

--- Einde van citaat ---

Wie is dat? Zou ik die moeten kennen?

--- Einde van citaat ---

.

Edit: o, hm. Hier schreef ik dus "Oordeel zelf.', met linkjes erin verwerkt. Maar tegenwoordig zie je dan dus niet meer mijn tekst, maar een preview van de video's.

Sam:

--- Citaat van: kokonera op 26 februari 2015, 11:40:09 ---(...)
Ik denk tenminste altijd dat mijn beeld van 'mensen' nogal wat verbreed zal worden als ik eens een avond op een voetbaltribune of bij een optreden van zanger Rinus oid ga rondhangen en daar dan vrienden ga (proberen te) maken. Ik heb alleen nog altijd niet de onweerstaanbare behoefte gehad om dat te doen. ;)

--- Einde van citaat ---
Die plaatjes van Rinus zijn niet licht te verteren na een ruime lunch zeg... Note voor de forumbeheerders: als er ooit een functie komt dat je videos automatisch af kunt laten spelen op het forum, a la Facebook, NIET implementeren  ;D

Een bezoekje aan de Action is ook al een goede introductie, kwam ik laatst achter. De hoeveelheid (vaak plastic) meuk die mensen in hun karretjes gooien en dan bij de kassa in heel veel plastic tassen proppen was verbazingwekkend. Nu was ik natuurlijk ook bij de Action voor het kopen van plastic meuk: ziplock zakjes voor in de diepvries en in de koelkast. Die ik soms wel hergebruik (als wat er in zat in een open verpakking zat) maar die ik niet ga wassen en hergebruiken. Maar ik had mijn eigen rugzakje bij me om ze in te stoppen, dat dan weer wel.
(Ze hebben er fijne doe het zelf spullen trouwens, voor weinig)

Amarillo:
Overigens is Rinus al eerder besproken op het forum:
Hier en hier, en hier zelfs best uitgebreid.
Dus om mijn antwoord aan An nog even aan te passen: ja, je zou hem inmiddels wel eens moeten kennen! :P

Een geheel verzorgd uitje naar Giethoorn of een dagje bij een bokstoernooi kijken zal ook vast nieuwe inzichten brengen, denk ik. Man, there's a whole wide world out there!

OK, tot zover mijn offtopic bijdrage.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie