Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Tips tegen voor de warme dagen

<< < (3/4) > >>

meisbaer:
Wij hebben een binnenthermometer, die vergelijken we met de buitentemperatuur (gewoonvan het internet). Pas zodra het buiten kouder is dan binnen, gaan de ramen open.

Ethicalgirl:

--- Citaat van: meisbaer op 14 juli 2022, 20:07:24 ---Wij hebben een binnenthermometer, die vergelijken we met de buitentemperatuur (gewoonvan het internet). Pas zodra het buiten kouder is dan binnen, gaan de ramen open.

--- Einde van citaat ---
Aah dit is heel goed. Zo zal ik het dan ook doen

Ethicalgirl:
Ik heb onlangs op internet gezien dat mensen speciale cooling mats gebruiken voor hun huisdieren. Heeft iemand ervaring mee? Ik betwijfel of het nut heeft voor mijn kat

Eelco:

--- Citaat van: Ethicalgirl op 17 juli 2022, 14:39:07 ---Ik heb onlangs op internet gezien dat mensen speciale cooling mats gebruiken voor hun huisdieren. Heeft iemand ervaring mee? Ik betwijfel of het nut heeft voor mijn kat

--- Einde van citaat ---
We hebben ooit zo'n koelmat voor onze hond gekocht.  Hij vertikte het er op te liggen en gaf de voorkeur aan zijn koele kuil onder de struik. Ik heb er voor de grap ook zelf even op gelegen: echt koelen deed het niet en ik vond de mat onaangenaam aanvoelen.

Dit artikel is me uit het hart gegrepen (hoewel in Nederland het probleem eerder steentuinen dan kunstgras is): Why fake grass is far from green in ways you might not guess.

Amarillo:
Ik heb ook twee (honden-)koelmatjes in huis (die wel werken), ik ga die straks maar weer even tevoorschijn halen, want als ik die onder mijn laken leg in bed is het bij grote warmte echt een stuk beter te doen. :)

Mijn opblaasbadje gaat ook morgen weer de tuin in voor een paar dagen. 8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie