Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Tips tegen voor de warme dagen

<< < (4/4)

fem fatale:

--- Citaat van: Ethicalgirl op 17 juli 2022, 14:39:07 ---Ik heb onlangs op internet gezien dat mensen speciale cooling mats gebruiken voor hun huisdieren. Heeft iemand ervaring mee? Ik betwijfel of het nut heeft voor mijn kat

--- Einde van citaat ---
Mijn katten vertikken dit soort dingen.

Maar katten zijn van oorsprong woestijndieren hè? Als je ze met rust laat, doen ze zelf wel de goede dingen.

Ik zorg dat ze in alle ruimtes van het huis kunnen (‘s ochtends is de woonkamer het koelst, ‘s middags de slaapkamer) en dat er meerdere drinkplekken zijn.

Wij geven altijd alleen maar natvoer, doe je dat niet, zou ik dat met warm weer wel extra geven omdat katten van nature weinig drinken.

Ethicalgirl:

--- Citaat van: fem fatale op 18 juli 2022, 11:48:13 ---
--- Citaat van: Ethicalgirl op 17 juli 2022, 14:39:07 ---Ik heb onlangs op internet gezien dat mensen speciale cooling mats gebruiken voor hun huisdieren. Heeft iemand ervaring mee? Ik betwijfel of het nut heeft voor mijn kat

--- Einde van citaat ---
Mijn katten vertikken dit soort dingen.

Maar katten zijn van oorsprong woestijndieren hè? Als je ze met rust laat, doen ze zelf wel de goede dingen.

Ik zorg dat ze in alle ruimtes van het huis kunnen (‘s ochtends is de woonkamer het koelst, ‘s middags de slaapkamer) en dat er meerdere drinkplekken zijn.

Wij geven altijd alleen maar natvoer, doe je dat niet, zou ik dat met warm weer wel extra geven omdat katten van nature weinig drinken.

--- Einde van citaat ---
Ja ik begrijp je helemaal. Mijn kat is er ook helemaal niet gek op uiteindelijk. Dat is wel handig inderdaad.  WAt ik heb gedaan is in haar nat voer extra water toegevoegd dat ze zeker voldoende drinkt en het heeft goed gewerkt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie