Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
NAS
meisbaer:
Ik reageer soms op zoetstoffen (histamine gevoeligheid), en ben erachter gekomen dat veel "normale" frisdranken naast suiker ook nog vaak zoetstoffen bevatten. Ik drink dus vaak dan maar een glaasje cola als ik ergens ben, want die recepten veranderen ze niet zomaar.
Gelukkig heb je ook steeds vaker bio frisdranken, die over het algemeen geen zoetstoffen hebben. Misschien kan je biosiroop vinden? Wel wat duurder, maar je doet er natuurlijk redelijk lang mee.
Meestal drink ik trouwens ook gewoon water thuis. Soms met een betje bio diksap.
fem fatale:
Ik mis die oude siropen ook. Die zoetstoffen conserveren blijkbaar minder goed, en ik ben allergisch voor de meeste conserveringsmiddelen.
En de meest hippe limonades hebben ook nog eens echte appelsap enzo. Nu wil ik frambozenlimonade, dus ik denk dat ik het eens zelf ga maken als de frambozenstruik is aangeslagen.
Ethicalgirl:
Alles lijkt vol te witten met suiker en zout. Ik zou heel graag in het algemeen willen stoppen zoetigheden te eten maar het is echt neit gemakkelijk
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie