Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
PETA
nicky_too:
Dat mens is gek...
groeten,
Nicky
Toby:
--- Citaat van: moonflower op 23 april 2003, 13:13:56 ---Krijgt deze actie hier nog navolging? ;)
--- Einde van citaat ---
Ingrid weet gewoon hoe de media werkt. Ze weet dat als ze de deur wagenwijd openzet en iedereen gelijk duidelijk kan zien waar ze voor staat, dat er dan minder mensen geneigd zijn te komen kijken. Maar als ze dezelfde deur op een kiertje zet en een hand laat zien met een lokkende wijsvinger, dat men nieuwsgierig genoeg wordt om toch een kijkje te willen nemen. Provoceren met uitspraken en mensen laten nadenken over hun eigen gedrag.
J@n:
--- Citaat van: Toby op 23 april 2003, 13:55:57 ---Ingrid weet gewoon hoe de media werkt.
--- Einde van citaat ---
Maar of het ook effectief is, is weer een heel andere vraag. Welk effect het op Amerikanen heeft, weet ik niet (die komen doorgaans van een andere planeet is mijn indruk) maar voor 99 van de 100 Nederlanders is dit het zoveelste bewijs dat er aan die dierenbeschermingslui een steekje los zit. En misschien wel een flink steekje ook. De een schiet politici dood, de ander laat zich barbecuën en nummer drie is als een kind zo blij als ie weer eens iemand voor moordenaar kan uitmaken... Ik voel mij steeds minder thuis in de AR-hoek, geloof ik.
Lady d'Arb@ñville:
--- Citaat ---Ik voel mij steeds minder thuis in de AR-hoek, geloof ik.
--- Einde van citaat ---
Join the club! 8)
Yessica:
--- Citaat van: moonflower op 23 april 2003, 13:13:56 ---Krijgt deze actie hier nog navolging? ;)
--- Einde van citaat ---
Nou, niet letterlijk. Maar ik heb wel in mijn wilsbeschikking staan dat er op mijn begrafenis geen "waarheen leidt de weg" of "time to say goodbye" wordt gedraaid maar "Meat is murder". En ik wil ook geen kletspraat over mijzelf, maar dat de aanwezigen eens gevraagd wordt om stil te staan bij de dood van duizenden dieren per dag, enkel en alleen ter consumptie. Ook geen bijbelteksten en psalmen maar de songtekst plus vertaling wordt uitgedeeld.
Je kan het overdreven vinden, maar het past uiteindelijk prima bij wat in mijn leven het belangrijkste is geweest; dieren!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie