Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
PETA
bart:
Ik verklaar mij hierbij, als fervent criticus van de extremere kantjes van de dierenrechtenbeweging, bereid om wat gebarbecued vlees van Ingrid Dinges te nuttigen.
Of zou ze zo fanatiek zijn zichzelf vol te proppen met dioxines om vleeseters te straffen?
Toby:
--- Citaat van: bart op 24 april 2003, 10:05:40 ---Ik verklaar mij hierbij, als fervent criticus van de extremere kantjes van de dierenrechtenbeweging, bereid om wat gebarbecued vlees van Ingrid Dinges te nuttigen.
--- Einde van citaat ---
Kijk, dat vind ik nu sportief van je Bart. Eindelijk een consequente vleeseter gevonden ;).
bart:
Nou ja, consequent veganistisch leven is onmogelijk, dus je moet wat :devil:
J@n:
--- Citaat van: bart op 24 april 2003, 11:56:30 ---Nou ja, consequent veganistisch leven is onmogelijk, dus je moet wat :devil:
--- Einde van citaat ---
Theoretisch gesproken zou een vegetariƫr of veganist dat vlees ook kunnen nuttigen. Geen leed, vooraf toestemming van betrokkene, dus geen probleem toch?
bart:
--- Citaat ---Theoretisch gesproken zou een vegetariƫr of veganist dat vlees ook kunnen nuttigen. Geen leed, vooraf toestemming van betrokkene, dus geen probleem toch?
--- Einde van citaat ---
En iemand die vega is vanuit ecologische motieven zou juist eerder dit vlees moeten eten dan in plaats daarvan zo'n vervuilende sojaburger in te slaan!
Mensen die vega zijn uit gezondheidsmotieven kan ik niet garanderen dat ze geen CJD op zullen lopen. Voor mij niet zo'n probleem (het risico is bij het eten van rundvlees natuurlijk nog groter, en dat eet ik ook wel eens).
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie