Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

PETA

<< < (2/21) > >>

Astrud:
Ja bij mij lag er ook een op de mat gisteravond, of ik even wilde storten.

Er stond op de brief dat ze kantoren in Amsterdam, London, Rome, Stuttgart, Norfolk & San Francisco hebben. In Amsterdam zal het wel een klein kantoortje en een postbus zijn denk ik.

Dick:

De mensen die werkzaam waren bij PETA Nederland hebben indertijd EDEV opgericht.

nicky_too:
Klopt, Dick.

Ik was aktief bij akties, anders had ik van niets geweten. Ik heb toen ook expliciet de mensen die toen bij PETA werkten toestemming gegeven mij te benaderen als ze een andere stichting wilden oprichten. Vandaar dat ik nu ook lid ben van EDEV en niet meer van PETA. Ze zijn heel onduidelijk geweest naar iedereen toe.

groeten,
Nicky

Toby:

--- Citaat ---
--- Citaat van: Dick
J@n heeft een jaar geleden ooit eens het verhaal geplaatst hoe het e.e.a. is gegaan.

[/quote ---
Interessant. Kan dat verhaal nog eens hier geplaatst worden?

--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---

bart:
Ik had het al eens eerder geplaatst, maar blijkbaar vindt niemand het belangrijk of zo:

Uit: NRC 26-11-2001 Pagina: 7
Titel: Landbouw is kwetsbaar voor bioterreur

(...)

Het zogeheten agroterrorisme kan van verschillende kanten komen. Van politiek-religieuze fundamentalisten die de samenleving willen ontwrichten; van militante aanhangers van linkse, rechtse, etnische en nationalistische bewegingen; van rancuneuze, intelligente eenlingen, zoals de UNA-bomber in de VS; en van dierenactivisten die de veehouderij willen saboteren. Wie brand sticht in vleesfabrieken en veetransportwagens zal er misschien niet voor terugdeinzen om ook dierziekten te verspreiden. Actiegroep PETA heeft al gedreigd met verspreiding van het MKZ-virus op Amerikaanse veemarkten.

(...)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie