Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
PETA
nicky_too:
Ik begrijp dat er geen kritiek geleverd mag worden op deze vrouw, Toby?
groeten,
Nicky
Hizikigrrrl:
Joh, als mevr. Newkirk dit wil, prima toch? Zat mensen die vegetarisch eten al als extremistisch zullen bestempelen!
Toby:
--- Citaat van: nicky_too op 25 april 2003, 14:55:24 ---Ik begrijp dat er geen kritiek geleverd mag worden op deze vrouw, Toby?
groeten,
Nicky
--- Einde van citaat ---
Uiteraard mag iedereen denken wat ie wil en kritiek hebben.
Daar is het haar ook om te doen hoor, dat we er over praten: over de manier waarop wij in deze maatschappij met dieren omgaan en de vanzelfsprekendheid waarmee dat gebeurt.
Maar waarom altijd alles zo negatief willen uitleggen én niet willen kijken naar al die fantastische resultaten die PETA boekt voor dieren? Commentaar geven is altijd heel makkelijk.
Dingen doen en je nek durven uitsteken voor dieren is nu eenmaal iets moeilijker. Ingrid Newkirk is een intelligente, gedreven en heel aardige, innemende vrouw. Is mijn mening.
Sander:
--- Citaat van: Toby op 25 april 2003, 15:08:37 ---Maar waarom altijd alles zo negatief willen uitleggen én niet willen kijken naar al die fantastische resultaten die PETA boekt voor dieren? Commentaar geven is altijd heel makkelijk.
--- Einde van citaat ---
Die resultaten staan anders wel compleet los van deze aktie hoor. Om een extreem voorbeeld te geven, Volkert's aanslag op Fortuyn is ook niet goed te praten door z'n werk voor Milieu Offensief er bij te halen.
nicky_too:
--- Citaat van: Toby op 25 april 2003, 15:08:37 ---Maar waarom altijd alles zo negatief willen uitleggen én niet willen kijken naar al die fantastische resultaten die PETA boekt voor dieren? Commentaar geven is altijd heel makkelijk.
Dingen doen en je nek durven uitsteken voor dieren is nu eenmaal iets moeilijker. Ingrid Newkirk is een intelligente, gedreven en heel aardige, innemende vrouw. Is mijn mening.
--- Einde van citaat ---
Oh, daar zul je best gelijk in hebben. Ze zal ook vast veel goede dingen gedaan hebben en nog gaan doen, maar deze aktie kan mijn goedkeuring niet wegdragen, mits ze dit echt van plan is.
Ik denk dat je het commentaar los moet zien van PETA en alleen moet betrekken op haar plan omtrent haar testament.
groeten,
Nicky
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie