Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

PETA

<< < (18/21) > >>

Draek:
Er gaat geloof wat mis in dit topic qua structuur. Ik weet niet of dit aan mijn browser ligt, maar alles loopt door elkaar. Tenminste bij het laatste stuk.

Je kan toch wel denk feedback geven naar andere organisaties toe. En ook elkaar in de gaten houden.

Ik vind het ook goed dat er vele organisaties zijn, maar sommige organisaties lijken mij ook niet bepaald de juiste. Tenminste voor mij niet.

J@n:

--- Citaat van: Dragonfly op 04 december 2003, 18:46:36 ---Er gaat geloof wat mis in dit topic qua structuur. Ik weet niet of dit aan mijn browser ligt, maar alles loopt door elkaar. Tenminste bij het laatste stuk.
--- Einde van citaat ---

Er is inderdaad iets flink misgegaan. Ik kan helaas niet achterhalen wie nou precies wat geschreven heeft. Misschien willen de oorspronkelijke schrijvers zelf in hun tekst aangeven waar ze iemand quoten en waar ze zelf aan het woord zijn?

ellen:
Die actie bij Finding Nemo was toch ook van Peta? Ze zullen heus wel vaak goed werk doen, maar ik kon er niks aan doen dat ik bedacht dat sommige mensen op hun uitkering moeten worden gekort.

Ook ik ben gekapituleerd :)

maud:

--- Citaat van: LL op 05 december 2003, 11:25:03 ---Die actie bij Finding Nemo was toch ook van Peta? Ze zullen heus wel vaak goed werk doen, maar ik kon er niks aan doen dat ik bedacht dat sommige mensen op hun uitkering moeten worden gekort.

--- Einde van citaat ---

Hmm ik begrijp niet veel van deze draad, en ik begrijp ook niet goed wat er mis is met PETA. :-\  Ze hebben gewoon allemaal acties voor dieren waar ze niemand kwaad mee doen.. Wat is daar mis mee  ???

ellen:

--- Citaat van: Maud op 05 december 2003, 11:38:00 ---
--- Citaat van: LL op 05 december 2003, 11:25:03 ---Die actie bij Finding Nemo was toch ook van Peta? Ze zullen heus wel vaak goed werk doen, maar ik kon er niks aan doen dat ik bedacht dat sommige mensen op hun uitkering moeten worden gekort.

--- Einde van citaat ---

Hmm ik begrijp niet veel van deze draad, en ik begrijp ook niet goed wat er mis is met PETA. :-\  Ze hebben gewoon allemaal acties voor dieren waar ze niemand kwaad mee doen.. Wat is daar mis mee  ???

--- Einde van citaat ---

Op zich niet veel, maar ik vind deze actie nogal uit zijn verband gerukt. Om bij een animatiefilm te gaan demonstreren tegen dierenleed...
Dat is mijn mening. Inderdaad doe je er niemand mee kwaad en dat moet ook.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie